Pasakoti, aprašyti ir samprotauti mokėmės kitaip

3d9cd8ea-8279-4fc6-abe5-c9d73890c5ea

Šiuolaikinis dinamiškas pasaulis yra nenuspėjamas ir nuolat kintantis. Sunku prognozuoti, kokių žinių ir gebėjimų reikės ateityje. Svarbiausiu tikslu tampa kritinio mąstymo, bendradarbiavimo ir
mokėjimo mokytis ugdymas. Spalio viduryje 8 klasės lietuvių kalbos pamoka ,,Tekstų tipai. Aprašymas. Pasakojimas. Samprotavimas“ vyko Nidos Thomo Manno muziejuje, kuris yra vienas lankomiausių muziejų Vakarų Lietuvoje. Muziejaus gidė Jūratė Ruzveltienė įtaigiai pristatė rašytojo gyvenimą, šeimos ryšius, kasdienybę, reikšmingiausius kūrinius. Vėliau pažiūrėjome ir aptarėme filmą apie XX amžiaus pradžios Nidą, diskutavome apie gamtos poveikį žmogaus kūrybiškumui. Rudens saulės nutviekstas ,,Itališkas vaizdelis“ tarsi nukėlė visus į XX amžiaus pradžios vasarą, ir mes, atrodo, regėjome tą pušelę, kuria grožėjosi rašytojas.
Užduotis namie – sukurti rašinį ,,Viena rašytojo Thomo Manno diena Nidoje“, panaudojant pasakojimo, aprašymo ir samprotavimo elementus. Puiki proga įvairiuose šaltiniuose paieškoti medžiagos apie rašytojo kūrybą, pomėgius, įžvalgas. Puiki proga bendradarbiauti ir mokytis vieniems iš kitų. Puiki proga suvokti, kad be vadovėlio medžiagos yra daug puikių galimybių tobulinti savo žinias ir gebėjimus.
Lietuvių k. mokytoja Rima Petraitienė