“NERINGOS MOKYTOJO MISIJA 2025 – SĖKMĘ PATIRIANTIS ŽMOGUS”
– tradicija tapusi Neringos mokytojų ir kultūros įstaigų metodinė popietė
Šiandieninė metodinė popietė tapo gyvu įrodymu, kad šiuolaikinis ugdymas reikalauja ne
tik žinių perteikimo, bet ir gilaus bendradarbiavimo, kūrybiškumo bei emocinio jautrumo.
Pranešimai atskleidė įvairias kryptis, kaip mokytojų kompetencijos ir inovatyvūs metodai
prisideda prie mokinio augimo ir ugdymo(si) kokybės.
Tarpdalykinis integravimas – viena pagrindinių temų šiame renginyje. Pranešimas apie
integraciją lietuvių kalbos, istorijos ir muzikos pamokose (pranešėjos Audronė Buržinskienė,
Rima Petraitienė, Vilma Maksevičienė) puikiai atspindėjo kūrybinio ugdymo galimybes. Kaip
teigė pranešėjos, „ugdymas per meną leidžia ne tik mokytis, bet ir patirti“.
Projektinis mokymas bei kompetencijų plėtra (Neringa Sadauskienė) akcentavo, kad mokymasis
išauga už klasės ribų, kai mokiniai įtraukiami į prasmingas veiklas. Čia svarbus tampa kiekvieno
moksleivio vaidmuo ir atsakomybė.
Socialinis-emocinis ugdymas (Agnė Jankauskaitė), palankus mikroklimatas klasėje (Dalia
Andrijauskienė) bei įtrauktis ir bendradarbiavimas (Indrė Sadonytė, Vitalija Žičkutė) priminė,
kad be saugios emocinės aplinkos sunku kalbėti apie pažangą – tiek akademinę, tiek asmeninę.
Aktualios temos kaip klimato kaita (Ramunė Kubiliutė, Rita Raugienė) ne tik įtraukia vaikus į
pasaulines klimato problemas, bet ir formuoja meilės gamtai svarbą bei mokinių sąmoningumą.
Kultūrinis ugdymas (Vilma Maksevičienė, Vitalija Ukrinienė) ir tradicijų puoselėjimas (Jurgita
Survilienė, Audronė Buržinskienė) parodė, kad šiuolaikinė mokykla geba jungti šaknis ir sparnus
– išsaugoti tai, kas tautiška, ir drauge kurti tai, kas globalu.
Mokinio įsivertinimas (Inga Vainutienė) kaip raktas į savarankiškumą ir asmeninę pažangą
atskleidė ugdymo esmę: „Kai mokinys geba pažvelgti į save, jis žengia pirmą žingsnį į savo
ateitį.“
Konferencijos pranešimai pakvietė mus visus įsiklausyti – ne tik į turinį, bet ir vieni į kitus. Tik
bendradarbiaujant ir dalijantis gerąja patirtimi galima kurti ugdymo erdves, kuriose kiekvienas
vaikas jaustųsi matomas, girdimas ir svarbus.
Dėkojame visiems pranešėjams už įkvepiančias įžvalgas, gerosios patirties sklaidą, o dalyviams
– už atvirumą ir bendrystę.
Kasmetinį tradicinį metodinį renginį organizavo Neringos gimnazijos administracija ir metodinių
grupių pirmininkai – Vilma, Laimonas ir Inga.
Sumus sumarum: Iki susitikimo IV- ojoje Neringos mokytojų misijoje kitais metais!