Erasmus+ projektas “A.P.P.S. A.S.A.P.” jungė tiltus tiesiogiai iš Rumunijos

Erasmus+ projektas “A.P.P.S. A.S.A.P.” jungė tiltus tiesiogiai iš Rumunijos
Erasmus+ projektas “A.P.P.S. A.S.A.P.” jungė tiltus tiesiogiai iš Rumunijos
Erasmus+ projektas “A.P.P.S. A.S.A.P.” jungė tiltus tiesiogiai iš Rumunijos
Erasmus+ projektas “A.P.P.S. A.S.A.P.” jungė tiltus tiesiogiai iš Rumunijos Erasmus+ projektas “A.P.P.S. A.S.A.P.” jungė tiltus tiesiogiai iš Rumunijos Erasmus+ projektas “A.P.P.S. A.S.A.P.” jungė tiltus tiesiogiai iš Rumunijos

Neringos gimnazijos komanda gegužės 24 – 28 d. dalyvavo paskutiniame projekto virtualiame susitikime, kurį organizavo Rumunijos partneriai.
Mūsų moksleiviai – Monika, Pijus, Rapolas ir Tautvydas ruošėsi atsakingai, kūrybingai ir išmaniai atstovauti savo gimnazijai bei šaliai. Juos kuravo anglų k. mokytojos metodininkės N. Sadauskienė ir I. Vainutienė.

Virtualių susitikimų metu dalyviai keliavo po dar neregėtas Kroatijos, Italijos, Šiaurės Makedonijos, Lietuvos ir Rumunijos šalis ir sužinojo neįtikėtinų faktų apie jas. Ypatingas dėmesys buvo skirtas Rumunijos kultūriniam identitetui – virtualaus turo dėka apsilankėme Rumunijos lankytinuose objektuose, mokėmės partnerių kalbų pradžiamokslio. Po pristatymų vyko Kahoot iššūkis žinių patikrinimui ir prizams. Įvairūs užsiėmimai, naudojant išmaniąsias technologijas, buvo vykdomi pagal mobilumo veiklų planą, tačiau puikiai buvo integruotos aktualios temos, kaip „Mokymosi iššūkiai pandemijos metu“, „Langas į kitokią mokyklą“. Daugiašalės suburtos komandos sėkmingai darbavosi per Zoom platformą, tuo tarpu mokytojai aptarė aktualius projekto klausimus, bendradarbiavo su moksleiviais.
Paskutinės veiklų dienos rytas visus kvietė „brančui“. Vyko tiesioginės transliacijos iš partnerių mokyklų – buvo pristatomi tradiciniai patiekalai juos „degustuojant“. Mūsų moksleiviai ne tik išradingai pristatė šaltibarščius, cepelinus ir saldžius gardėsius iš namų aplinkos, bet ir pasidalino receptais – atgaiva karštai dienai.
Savaitė prabėgo nepastebimai, naujos pažintys ir patirtys, žinios ir kompetencijų patobulinimas, nauji atradimai ir, žinoma, puikiai praleistas laikas ne dvejus, o ištisus trejus metus jau artėja į pabaigą. Liko veiklų apibendrinimas ir ruošimasis artėjančiai Erasmus dienai.
Veiklų produktai projekto eTwinning puslapyje.
Video nuoroda apie projekto veiklas: https://www.youtube.com/watch?v=Ex2NbCVPt_E

Projekto koordinatorė Lietuvoje Neringa Sadauskienė

Š. m. gegužės 14 d. Neringos gimnazijos pradinių klasių mokiniams vyko edukacinis užsiėmimas su Neringos priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos darbuotojais. Ugniagesiai priminė mokiniams , kaip elgtis, kad būtų išvengta gaisro  ir ką daryti jam kilus.  Mokiniai ne tik susidomėję klausėsi pareigūnų pasakojimo, bet ir turėjo galimybę iš arčiau apžiūrėti ugniagesių gelbėtojų didelę mašiną, susipažinti su jos vidaus įranga, savo rankomis paliesti ugniagesių gelbėtojų darbe naudojamus įrankius. Edukacija buvo informatyvi ir naudinga mokiniams, jie pagilino savo žinias ir suprato, kaip svarbu būti atsargiems.

Šios edukacinės veiklos metu mokiniai ne tik įgijo žinių apie gaisrininkų profesiją, bet ir patyrė daug džiugių emocijų.

Prevencinė veikla su Neringos priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos darbuotojais

NUOTRAUKA 1
NUOTRAUKA 5
NUOTRAUKA 4
NUOTRAUKA 6
NUOTRAUKA 2
NUOTRAUKA 3
NUOTRAUKA 1 NUOTRAUKA 5 NUOTRAUKA 4 NUOTRAUKA 6 NUOTRAUKA 2 NUOTRAUKA 3

Kaleidoskopų dirbtuvėlės

Kaleidoskopų dirbtuvėlės
Kaleidoskopų dirbtuvėlės
Kaleidoskopų dirbtuvėlės
Kaleidoskopų dirbtuvėlės
Kaleidoskopų dirbtuvėlės
Kaleidoskopų dirbtuvėlės
Kaleidoskopų dirbtuvėlės
Kaleidoskopų dirbtuvėlės Kaleidoskopų dirbtuvėlės Kaleidoskopų dirbtuvėlės Kaleidoskopų dirbtuvėlės Kaleidoskopų dirbtuvėlės Kaleidoskopų dirbtuvėlės Kaleidoskopų dirbtuvėlės
Gegužės 27d. Su 3 klasės mokiniais turėjome išvyką į žvejo etnografinę sodybą, kurioje vyko kaleidoskopų dirbtuvėlės. Mokiniai nuostabiai praleido laiką stebint gamtą taip pat labai džiaugėsi pikniku lauke.

Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje

Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje
Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje
Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje
Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje
Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje
Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje
Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje
Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje
Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje
Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje
Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje

2021 m. gegužės 7 d. Neringos gimnazijoje vyko menų (dailės) mokyklinio brandos
egzamino paskutinysis etapas – kūrybinių darbų pristatymas. Egzaminą laikė dvi IV
gimnazijos klasės mokinės.
Ugnė Putrviuvytė nusprendė tekstilės dažais tapyti ant džinsinio švarkelio ir remiantis
japonų tautosakos pasaka „Tsuru no Ongaeshi“ (liet. Gervės malonės grąžinimas) sukūrė
nepaprasto grožio kūrinį. Baltam džinsiniam švarkeliui suteiktas išskirtinis stilius.
Augustė Bagdonaitė, pasirinkusi vieną iš lanksčiausių ir seniausių meno formų –
tapybą, siekė net kelių tikslų: realizuoti savo idėją, atskleisti meno grožį bei skatinti skaityti,
domėtis literatūra. Mokinei labiausiai patinkančių knygų (A. Baranausko „Anykščių šilelis“,
O.Vaildo „Doriano Grėjaus portretas“, V. Mykolaičio Putino „Altorių šešėly“ ir B. Sruogos
„Dievų miškas“) simboliai, idėjos itin kruopščiai ir meistriškai nugulė ant drobės.
Visą kūrybinio proceso kelią IV gimnazijos klasės mokines lydėjo, įkvėpė,
profesionalius patarimus teikė menų (dailės) mokyklinio brandos egzamino darbo vadovė
dailės vyr. mokytoja Jolita Kundrotaitė. Pagalbą mokinėms taip pat teikė kostiumo dizaino
subtilybes puikia išmananti dizaino mokytoja Asta Žukauskienė.
Džiaugiamės ir didžiuojamės, kad Neringos gimnazijoje mokosi gabūs ir talentingi
mokiniai, o jiems padeda profesionalūs mokytojai.

„Trečiokai kalba apie knygas“

186488229_963639431072745_8512200880177585328_n
186489860_915999992520368_3254708169141499848_n
186501707_841408656473212_8413323189909582076_n
186535827_320414479463037_4657376631338207832_n
186520648_1860849657405149_7222370806295509831_n
186488229_963639431072745_8512200880177585328_n 186489860_915999992520368_3254708169141499848_n 186501707_841408656473212_8413323189909582076_n 186535827_320414479463037_4657376631338207832_n 186520648_1860849657405149_7222370806295509831_n

Renginio tikslas: Žadinti mokinių norą skaityti, parodyti, kad skaitymas gali būti įdomi ir smagi
veikla, skatinti dalijimąsi informacija ir bendradarbiavimą tarpusavyje. Drąsinti mokinius mokytis
vieniems iš kitų.

Uždaviniai kuriuos įgyvendinome:

  • mokiniai prisiminė ir pasitikrino savo žinias apie pasakas
    ir jų veikėjus protmūšyje „Man patinka pasakos“ (Kahoot);
  • pristatė savo mėgstamiausią knygą ir „bandys ją parduoti“ klasės draugams bei balsavo ir
    išrinko klasei labiausiai patikusį knygos pristatymą/knygą;
  • remdamiesi išklausytais pristatymais, susidarė bent 5 labiausiai patikusių skaitytinų knygų
    sąrašą vasarai;
  • pasirinkta dailės technika vizualiai pateikė savo mėgstamiausią knygos veikėją, o kiti
    mokiniai mėgino jį atspėti.
  • refleksijos metu naudodami nebaigtų sakinių metodą, mokiniai užklijavo savo atsakymus šio
    renginio „Atsiliepimų knygoje“.

Integruota pamoka „Knygomis gynę Tėvynę“

Integruota pamoka „Knygomis gynę Tėvynę“
Integruota pamoka „Knygomis gynę Tėvynę“
Integruota pamoka „Knygomis gynę Tėvynę“ Integruota pamoka „Knygomis gynę Tėvynę“

Š. m. gegužės 7 dieną 8 klasės mokiniai dalyvavo integruotoje dailės ir rusų kalbos  pamokoje, skirtoje Spaudos atgavimo, kalbos ir knygos dienai paminėti.

Gimnazijos bibliotekininkė Angelė Pocevičienė papasakojo mokiniams apie istorinį laikotarpį, kai po 1863 m. sukilimo numalšinimo buvo uždrausta lietuviška spauda. Taip pat priminė  mokiniams spaudos draudimo trukmę ir konkrečias datas. Žiūrėdami skaidres ir klausydami pasakojimo, mokiniai daugiau sužinojo apie knygnešių veiklą, juos tykojusius pavojus, kaip daraktoriai mokė vaikus slaptose mokyklose, o mamos – vadinamosiose „Vargo mokyklose“. Jos pasisodindavo šalia vaikus ir verpdamos siūlus juos mokydavo skaityti. Aštuntokai prisiminė žymiausius knygnešius, jų atminimo įamžinimą.

Įgytas žinias mokiniai pasitikrino dalyvaudami viktorinoje „Knygnešių keliais“.

Rusų kalbos mokytoja Tatjana Mikelevič papasakojo apie tai, kad draudimų buvo ir Rusijoje. Skatino aštuntokus pasakyti rusiškai tokius žodžius, kaip spauda, knygnešys, draudžiama. Pamokai mokiniai buvo paruošę skaidres apie rašytojus: Aleksandrą Sergejevičių Puškiną, Justiną Marcinkevičių ir Levą Nikolajevičių Tolstojų. Pamokoje aštuntokai aktyviai dalyvavo, atsakinėjo į klausimus, atliko užduotis.

Dailės mokytojas Vilius Didžpetris pasiūlė mokiniams nupiešti knygos viršelį, pateikė pavyzdžių, pademonstravo vaizdo įrašą apie kaligrafiją, paskatino mokinius ją panaudoti savo darbuose. Jis paragino aštuntokus ne tik atlikti šį darbą iki kitos dailės pamokos, bet ir skaityti knygas.

– Informaciją parengė bibliotekininkė Angelė Pocevičienė

Apie meną kitaip. Svečiuose menininkas A. Danilevičius

Apie meną kitaip. Svečiuose menininkas A. Danilevičius
Apie meną kitaip. Svečiuose menininkas A. Danilevičius
Apie meną kitaip. Svečiuose menininkas A. Danilevičius
Apie meną kitaip. Svečiuose menininkas A. Danilevičius
Apie meną kitaip. Svečiuose menininkas A. Danilevičius
Apie meną kitaip. Svečiuose menininkas A. Danilevičius
Apie meną kitaip. Svečiuose menininkas A. Danilevičius Apie meną kitaip. Svečiuose menininkas A. Danilevičius Apie meną kitaip. Svečiuose menininkas A. Danilevičius Apie meną kitaip. Svečiuose menininkas A. Danilevičius Apie meną kitaip. Svečiuose menininkas A. Danilevičius Apie meną kitaip. Svečiuose menininkas A. Danilevičius

Integruotoje anglų kalbos su menais pamokoje svečiavosi garsus, tuo pačiu artimas ir naujai
atrastas menininkas, skulptorius, visuomenės veikėjas gerb. Albertas Danilevičius.
Kai kalbame apie menus, pamoka netenka rėmų ir scenarijaus, nes jos baigtis nenuspėjama. Šį
karta II gimn. kl. moksleiviai leidosi į gerb. A. Danilevičiaus, kaip kūrėjo, pasaulį, kuris yra be
galo jautrus ir savitas. Gimnazistai iš anksto grupėse pagal pateiktas temas buvo pasiruošę jiems
aktualius ir įdomius klausimus, kuriuos uždavė pačiam menininkui. Diskusijų metu naujai
atradome Neringos miestą, kuriame sukurtos skulptūros iš medžio, akmens ar smėlio įgavo kitą
prasmę, sužinojus, kad tai yra mūsų pamokos svečio meno kūriniai. Pamokos veiklas sekė kitos
užduotys, pavyzdžiui, gimnazistai turėjo aplankyti bent kelis gerb. A. Danilevičiaus sukurtus
meno objektus Neringoje, remiantis gairėmis pateikti refleksijas anglų kalba.
Apibendrinant mokinių įspūdžius, reikia pasakyti, dauguma gimnazistų jautėsi šiek tiek abejingi
menams, tačiau po pamokų sesijos ir neapsakomai ypatingo laiko praleisto kartu su menininku,
jie tapo labiau empatiški pačiam kūrybos procesui ir išreiškė begalinį džiaugsmą, kad jų tarpe yra
didis Neringos šviesuolis ir meno puoselėtojas trapiame Kuršių nerijos krašte. Pasak A.
Danilevičiaus, mūsų susitikimas bus vienas iš įsimintiniausių.

Anglų k. mokytoja metodininkė Neringa Sadauskienė

„Miško brolių takais“

„Miško brolių takais“
„Miško brolių takais“
„Miško brolių takais“ „Miško brolių takais“

Gimtoji istorija ir vesterno filmai. Kokie  jausmai užlieja, kai atsidarius kompiuterio ekraną išvysti devintą dešimtį skaičiuojančią Trispalvę, pistoletą „Walther“, partizano kitelį ir nutrauktą granatos žiedą? Ar gali įsivaizduoti šios istorijos baigtį? Klausydamas žmogaus, pasakojančio apie savo atrastų pokario bunkerių istoriją, supranti, kad tai ką žinai apie partizaninį karą iš vadovėlio negali būti tik balta arba juoda. Salantiškis Aurimas Rapalis edukaciją „Miško brolių takais“ pradeda tardamas – „mano įkvėpimas- šeimos istorijoje“.  IV gimn. kl. mokiniai šioje pamokoje buvo skatinami mąstyti kodėl/ar istorija gali būti įdomi, naudinga, kaip nežinojimas gali pasitarnauti priešiškoms jėgoms bei kaip žiauriose situacijoje išlikti žmogumi. Neringos gimnazijos mokiniai yra kviečiami dalyvauti nuotolinėje kraštotyrinėje ekspedicijoje renkant ir dalinantis informacija apie partizaninio karo liudininkų patirtis. Detalesnė informacija bus teikiama istorijos pamokų metu.

Neringos gimnazija “Projektų Mugėje 2021”

Neringos gimnazija “Projektų Mugėje 2021”
Neringos gimnazija “Projektų Mugėje 2021”
Neringos gimnazija “Projektų Mugėje 2021”
Neringos gimnazija “Projektų Mugėje 2021” Neringos gimnazija “Projektų Mugėje 2021” Neringos gimnazija “Projektų Mugėje 2021”

Balandžio 7 dieną vyko virtuali VI-oji Nacionalinė švietimo įstaigų projektų paroda – mini
mokymai „Projektų mugė 2021“, kurią organizavo VšĮ „Edukateka“, Klaipėdos Gedminų
progimnazija, Švietimo mainų paramos fondas.
Renginio tikslas – sudaryti galimybes keistis gerąja projektinės veiklos patirtimi, pristatyti
projektų teikiamą naudą bendruomenei, atskleisti ir paviešinti įvairių fondų lėšomis
finansuojamų projektų vadovų ir dalyvių indėlį į švietimo kokybės gerinimą. Mugėje buvo
pristatomi mokyklos, miesto/regiono, nacionaliniai, tarptautiniai projektai.
Šiais metais Neringos gimnaziją atstovavo projektų vadovė Neringa Sadauskienė, pristatydama
pranešimą “Kūrybiniai sprendimai netikėtiems iššūkiams. Erasmus+ KA229 mokyklų mainų
partnerysčių projekto “UMBRELLA” gerosios patirties sklaida.” Praktinių užsiėmimų metu
patobulintos bendrosios ir dalykinės kompetencijos, pagilintos žinios apie projektinių veiklų
ypatumus.
Projektų Mugės transliacijos įrašą kviečiame žiūrėti čia:
https://www.youtube.com/watch?v=wKhiSbyOAyE&ab_channel=EDUKATEKA

Projektas skirtas Žemės dienai paminėti

Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti
Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti Projektas skirtas Žemės dienai paminėti