Erasmus+ UMBRELLA mobilumas Portugalijoje – patirčių ir nuotykių mozaika

Erasmus+ UMBRELLA mobilumas Portugalijoje – patirčių ir nuotykių mozaika
Erasmus+ UMBRELLA mobilumas Portugalijoje – patirčių ir nuotykių mozaika
Erasmus+ UMBRELLA mobilumas Portugalijoje – patirčių ir nuotykių mozaika
Erasmus+ UMBRELLA mobilumas Portugalijoje – patirčių ir nuotykių mozaika
Erasmus+ UMBRELLA mobilumas Portugalijoje – patirčių ir nuotykių mozaika
Erasmus+ UMBRELLA mobilumas Portugalijoje – patirčių ir nuotykių mozaika
Erasmus+ UMBRELLA mobilumas Portugalijoje – patirčių ir nuotykių mozaika
Erasmus+ UMBRELLA mobilumas Portugalijoje – patirčių ir nuotykių mozaika
Erasmus+ UMBRELLA mobilumas Portugalijoje – patirčių ir nuotykių mozaika
Erasmus+ UMBRELLA mobilumas Portugalijoje – patirčių ir nuotykių mozaika
Erasmus+ UMBRELLA mobilumas Portugalijoje – patirčių ir nuotykių mozaika Erasmus+ UMBRELLA mobilumas Portugalijoje – patirčių ir nuotykių mozaika Erasmus+ UMBRELLA mobilumas Portugalijoje – patirčių ir nuotykių mozaika Erasmus+ UMBRELLA mobilumas Portugalijoje – patirčių ir nuotykių mozaika Erasmus+ UMBRELLA mobilumas Portugalijoje – patirčių ir nuotykių mozaika Erasmus+ UMBRELLA mobilumas Portugalijoje – patirčių ir nuotykių mozaika Erasmus+ UMBRELLA mobilumas Portugalijoje – patirčių ir nuotykių mozaika Erasmus+ UMBRELLA mobilumas Portugalijoje – patirčių ir nuotykių mozaika Erasmus+ UMBRELLA mobilumas Portugalijoje – patirčių ir nuotykių mozaika Erasmus+ UMBRELLA mobilumas Portugalijoje – patirčių ir nuotykių mozaika

Vasario 7 – 11 dienomis startavo projekto Erasmus+ UMBRELLA mobilumas Portugalijoje, Lišos mieste, kuriame dalyvavo III gim. klasės komanda iš Neringos gimnazijos su mokytojais Laimonu ir Igoriu priešaky.
Pirmąją dieną mokiniai dalyvavo susipažinimo veiklose bei tobulino savo anglų kalbos įgūdžius – netruko ir šokių, ir balionų. Po pertraukėlės mokiniai savo meninius gebėjimus demonstravo tapyboje tema “Mūsų šalies klimatas”. Vėliau visiems dalyviams buvo suorganizuota ekskursija po mokyklą, kuri išsiskyrė savo spalvingumu. Turiningą pirmąją dieną tęsė kiekvienos šalies dalyvių organizuoti edukaciniai užsiėmimai portugalų pradinukams. Mūsų komandos vykdomų žaidybinių užsiėmimų metu mažieji portugalai taip pat mokėsi lietuvių kalba įvardinti gamtos reikškinius.
Antrosios dienos rytas prasidėjo projekto dalyvių pristatymais apie savo krašto paukščių migravimą. Neringos gimnazijos komanda pristatė visų mylimas antis bei kormoranus. Pažintis su Portugalija tęsėsi Amarantės mieste, kuriame po pasivaikščiojimų siauromis gatvelėmis leidomės į nuotaikingą žygį su kanojomis! Apie Kajaus plaukiojančius batus upėje nepasakosime.
Trečioji diena prasidėjo pažintine kelione į Quinta da Pacheca vynuogynus, kuriuose visi praplėtė savo žinias apie vyną, jo gamyba ir kaip klimato atšilimas paveikia produkciją. Po linksmos ekskursijos, kultūrinė šalies pažintis netruko persikelti traukiniu po gražujį Douro slėnį ir pasivaikščiojimais jame.
Priešpaskutinė mobilumo diena – ekskursija į taip lauktą Porto miestą, kuriame dalyviai aplankė Porto vyno muziejų. Po smagios ir interaktyvios ekskursijos visi dviračiais važiavo Duero upės pakrante Atlanto vandenyno link. Porto senamiestis buvo atgaiva visos dienos įspūdžiams apmąstyti.
Paskutinę mobilumo dieną vyko diskusijos grupėse apie klimato kaitą ir jo poveikius kiekvienoje šalyje. Taip pat diskutavome kokie yra geriausi būdai sustabdyti šią problemą. Po labai įdomių diskusijų mokiniai ėjo žaisti tradicinių portugališkų žaidimų, kai kurie jų, kaip virvės tempimas ir šokinėjimas su maišu, buvo mums jau žinomi. Po pietų dalyviai buvo pakviesti į ispanų suorganizuotas linksmas dirbtuves, kurių metu gaminome savo užrašų knygeles iš nenaudojamo popieriaus ir kartono. Visos savaitės veiklų apibendrinimas su nepakartojama portugalų muzikine programa vyko vakarinėje dalyje, kuris buvo skirtas setifikatų
įteikimams ir atsisveikinimui.
Šis mobilumas praplėtė mokinių akiratį bei davė neįkainojamos patirties. Taip pat mokiniai susipažino su labai daug naujų draugų ir suprato, kad klimato kaita veikia absoliučiai visus!
    “Ši įsimintina savaitė Portugalijoje man asocijuojasi ne tik su geriausia įgyta patirtimi,
    dalyvaujant įtraukiančiose veiklose apie klimato kaitą, ekologiją, bet ir su teigiamomis
    emocijomis, naujais draugais bei žiniomis.” ~ Monika
“Per pristatymą apie kormoranos bijojau publikos ir nusprendžiau pavaizduoti
   kormoraną, kuris džiovina savo sparnus. Ši mano demonstracija tapo vidiniu mūsų visų juokeliu
   ir vienu geriausiu mano prisiminimu.” ~ Rapolas

 

 “Erasmus projektas paliko pačius gražiausius, šilčiausius ir linksmiausius prisiminimus.
   Sutikti nauji draugai, kitų šalių, kultūrų pažinimas ir galimybė tobulinti anglų kalbos žinias. Ši
   savaitė dar ilgai išliks atmintyje.” ~ Greta
Šis projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai, „Erasmus+“programos lėšomis, kurią Lietuvoje
administruoja Švietimo mainų paramos fondas. Šis kūrinys atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti
laikoma atsakinga už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą.

– Rapolas III gim. kl.

Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje

Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje
Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje
Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje
Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje
Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje
Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje
Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje
Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje
Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje
Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje
Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje
Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje
Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje
Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje Pasaulinės Lyderystės Konferencija Jaunimui Neringos gimnazijoje

Mūsų gimnazijoje neeilinis įvykis – vasario 25 d. vyko Pasaulinės lyderystės konferencija (PLK) jaunimui 2022, kurią koordinavo III gimn. klasės moksleivis Justas Šmulkštys. Anglų k. mokytojos metodininkės N. Sadauskienės iniciatyva po nuotolinio susitikimo su Lyderių komandos atstove jaunimui Lina Saunore ir III gimn. klasės gimnazistais, neliko abejonių šią konferenciją suorganizuoti Neringoje. PLK Lietuvoje vyksta nuo 2010 m. ir ji atstovauja nesavanaudišką lyderystę, kuri yra paremta vertybėmis kaip nuolankumas, atsakingumas, ryžtingumas. Kuo jaunesniame amžiuje yra reikalinga žmones įkvėpti, įgalinti ir padėti išsiugdyti atsakomybės ir savininkystės įgūdį už save ir už kitus.
Integruoti anglų ir lietuvių k. pranešimai tema „Geranoriškumas, vienas kito priėmimas“ kvietė klausytis pasaulinio lygio pranešėjų, tokių kaip Pasaulinio mokslinių tyrimų kartų kinetikos prezidento Jason Dorsey, L'OReal generalinės direktorės bei antreprenerės Jamie Kern Lima, Sarah McCutcheon, Fiona Cochrane ir kitų. Diskusijas grupėse paįvairino komandiniai žaidimai, pašnekesiai prie vaišių stalo pertraukos metu. Pranešimai buvo išties įkvepiantys, o nuotaikingi konferencijos vedėjų Roko Trainausko ir Justo Šmulkščio kvietimai diskutuoti įkvėpė daugiau drąsos dalyvius pasidalinti savo mintimis su kitais.
Ši konferencija tapo puikiu atspirties tašku jaunam žmogui dar kartą susimąstyti apie gero lyderio vertybes, meilės svarbą sau ir kitiems, tikėjimą, svajonių įgyvendinimą ir tikslo siekimą. Viliamės, kad PLK misija ir iniciatyvos skirtos jaunimui įgalins Neringos moksleivius išnaudoti jiems būdingą energiją, kūrybingumą ir lyderystės potencialą įkvepiant ir darant teigiamą įtaką.
Dėkojame Amelijai ir Jogailei už jaukius muzikinius akordus, Gretai ir Ulai už įamžintas renginio akimirkas, Aurelijui už techninę pagalbą, visiems dalyviams ir prisidėjusiems prie konferencijos įgyvendinimo.

Neringos gimnazistų dėmesys Mažosios Lietuvos rašytojos Ievos Simonaitytės asmenybei ir kūrybai

Laisvės kovų muziejuje
Laisvės kovų ir tremties muziejuje
I.Simonaitytės muziejuje (1)
img_20220120_122447
I.Simonaitytė
I. Simonaitytės muziejuje
I.Simonaitytės muziejuje (2)
Laisvės kovų ir tremties muziejuje (2)
1. I.Simonaitytės muziejuje
Laisvės kovų muziejuje Laisvės kovų ir tremties muziejuje I.Simonaitytės muziejuje (1) img_20220120_122447 I.Simonaitytė I. Simonaitytės muziejuje I.Simonaitytės muziejuje (2) Laisvės kovų ir tremties muziejuje (2) 1. I.Simonaitytės muziejuje

2022 metai Lietuvoje paskelbti rašytojos Ievos Simonaitytės metais – sausio 23 dieną sukako 125 metai nuo rašytojos gimimo. Ieva Simonaitytė – tai Mažosios Lietuvos gyvenimo metraštininkė, vaizdavusi išskirtinius lietuvninkų likimus ir garsinusi Klaipėdos krašto etnografinį savitumą.
Neringos gimnazijos I gimnazijos ir II gimnazijos klasių mokiniai, lydimi lietuvių kalbos mokytojų (R. Petraitienės ir V. Ukrinienės), aplankė Klaipėdos rajone Priekulėje esantį rašytojos muziejų. Šiame name rašytoja nuo 1961 m. iki 1978 m. vasarodavo ir kurdavo. Mokiniai, klausydamiesi gido pasakojimo, pagilino žinias apie rašytojos gyvenimą ir kūrybą, dalyvavo literatūriniuose skaitymuose, diskutavo apie lietuvninkų krašto žmonių savitumą, patirtis ir išgyvenimus. Pamokų ciklą, skirtą rašytojai, tęsiame gimnazijoje: žiūrėjome ir aptarėme dokumentinio filmo ,,Ėvė. Mažosios Lietuvos rašytoja” ištrauką, II gimnazijos klasės literatūros pamokoje ,,Mūsų Ėvė” dalyvavo III gimnazijos klasės mokinė Monika, tyrinėjusi rašytojos kūrybą.
Edukacinėje išvykoje mokiniai taip pat apsilankė Priekulėje esančiame Laisvės kovų ir tremties muziejuje, kuriame vyko įdomi, netradicinė istorijos pamoka.
Nuotraukų autoriai – I gimnazijos klasės mokiniai.
Lietuvių kalbos vyr. mokytoja Rima Petraitienė

Šventinė diena-1

Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“

Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“
Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“
Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“
Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“
Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“
Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“
Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“
Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“
Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“
Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“
Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“ Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“ Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“ Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“ Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“ Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“ Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“ Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“ Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“ Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“

Siekdami ugdyti mokinių teisinį sąmoningumą, skatinti vaikų pilietiškumą, mokinių, mokytojų, teisėsaugos, švietimo ir kultūros organizacijų bendradarbiavimą, gerinti Valstybės sienos apsaugos tarnybos įvaizdį bei vadovaudamiesi Neringos administracijos patvirtinta prevencine programa „Pasieniečių takas 2021“, VSAT Pagėgių pasienio rinktinė lapkričio – gruodžio mėn. kvietė Neringos gimnazijos 1-4 klasių mokinius dalyvauti piešinių-atvirukų konkurse „Kalėdos pasienyje“.

Mokiniai gana aktyviai piešė piešinius-atvirukus įsivaizduodami, kokia yra pasieniečio profesija ir jų veikla (tarnyba prie valstybės sienos, ginkluotė, technika, pasieniečių keturkojai pagalbininkai ir kt.) bei siekė labai atsakingą darbą dirbančius pareigūnus pasveikinti šv. Kalėdų proga.

Valstybės sienos apsaugos tarnybos Pagėgių pasienio rinktinės organizuojamo piešinių-atvirukų konkurso nugalėtojai:

1 klasių kategorijoje skirta I vieta – Žygiui Beržiniui
II vieta – Tumui Kisarauskui
3 klasių kategorijoje skirta I vieta – Urtei Kriukovei

4 klasių kategorijoje skirta I vieta – Sandrai Rusteikytei
II vieta – Emai Janulaitytei
III vieta – Emai Raudytei.

Visi konkurse dalyvavę mokiniai buvo apdovanoti padėkos raštais, laureatams skirti diplomai bei vertingos dovanos, mokinius konkursui paruošusioms mokytojoms (R. Kubiliutė, A. Jankauskaitė, R. Drabulytė) pasieniečiai taip pat nuoširdžiai padėkojo.

Neringos gimnazijos bendruomenė džiaugiasi galėdama bendradarbiauti su VSAT Pagėgių pasienio rinktine.

Neringos gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Vitalija Ukrinienė

Sugrįžę po kosmo misijos

Sugrįžę po kosmo misijos
Sugrįžę po kosmo misijos
Sugrįžę po kosmo misijos
Sugrįžę po kosmo misijos
Sugrįžę po kosmo misijos
Sugrįžę po kosmo misijos
Sugrįžę po kosmo misijos
Sugrįžę po kosmo misijos Sugrįžę po kosmo misijos Sugrįžę po kosmo misijos Sugrįžę po kosmo misijos Sugrįžę po kosmo misijos Sugrįžę po kosmo misijos Sugrįžę po kosmo misijos
Žiemos švenčių apsupty, 5 – 6 klasių moksleiviai leidosi į kosmo misiją Neringos gimnazijos aktų salėje, kurios vedliai buvo Švenčių Laboratorijos komanda.
Mokiniai susipažino su saulės sistemos planetomis, atliko įvairiausius cheminius ir fizikinius eksperimentus. Pasižadėjimas nedaryti eksperimentų iki 18 metų, įprasminti priesaika.
Dėkojame, gerb. Tėvų komiteto pirmininkei ir 5 kl. tėvų aktyvo narei Z. Markevičienei už Kalėdinę dovaną vaikams patirti kosmines emocijas, galimybę praplėsti savo žinių akiratį.

,,Dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą lietuvoje“

,,Dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą lietuvoje“
,,Dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą lietuvoje“
,,Dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą lietuvoje“
,,Dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą lietuvoje“
,,Dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą lietuvoje“
,,Dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą lietuvoje“ ,,Dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą lietuvoje“ ,,Dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą lietuvoje“ ,,Dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą lietuvoje“ ,,Dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą lietuvoje“

Vykdančioji institucija: Klaipėdos universitetas.
Projekto partneris: VšĮ “Mokyklų tobulinimo centras”.
Projektą finansuoja Europos Sąjunga (projekto Nr. S-DNR-20-4) pagal dotacijos sutartį su
Lietuvos mokslo taryba (LMTLT)
Projekto tikslas: sukurti mokymosi analitikos plėtojimo scenarijus, pagrįstus kompleksiniu
veiklos tyrimu siekiant modernizuoti bendrąjį ugdymą Lietuvoje pasitelkus dirbtinį intelektą.
Dalyvauja 11 Lietuvos mokyklų: iš jų 2 mokyklos iš Vilniaus, 6  – Klaipėdos m-klos, 2  –
Šiaulių ir Neringos.
Projekto tikslas: sukurti mokymosi analitikos plėtojimo scenarijus, pagrįstus kompleksiniu
veiklos tyrimu (action research), siekiant modernizuoti bendrąjį ugdymą Lietuvoje pasitelkus
dirbtinį intelektą LearnLab (https://learnlab.net/).
Projekto metu išbandomos dvi mokymosi analitikos funkciją turinčios inovatyvios
Norvegijoje sukurtos skaitmeninės platformos – Eduten (dirbtiniu intelektu paremta ir
sužaidybinta suomių matematikos praktikų platforma 6-15 m. mokiniams)
ir LearnLab (mokymosi analitika paremta ir mokinių kūrybiškumą skatinanti platforma).
Projekto mokyklose etapai: 1. Mokyklų turimos duomenų analitikos ir mokymosi analitikos
patirties analizė; pasirengimas dirbti su Learn Lab ir Eduten platformomis. 2. Mokytojų /
mokyklų patirčių renkant bei analizuojant duomenis, priimant ugdymui aktualius sprendimus
stebėsena ir analizė. 3. Mokymosi analitikos plėtros sprendimų paieška kūrybinėje ir
tiriamojoje veikloje.
Šiame projekte mūsų mokytojai aktyviai dalyvauja jau nuo rugsėjo mėn., bei kiekvieną
trečiadienį, jungdamiesi į nuotolines kūrybines dirbtuves kartu su kitais Lietuvos mokyklos
mokytojais, tyrėjais, bei ekspertais mokosi dirbti su šiomis mokymo platformomis. Dalyvauja
mūsų gimnazijos 4 ir 5 klasių mokiniai su mokytojais: Neringa Sadauskiene ir Inga
Vainutiene (anglų k.), Rūta Drabulyte (pradinių kl.), Laimonu Meška (matematika) ir IT
ekspertu – Norbertu Airošiumi, kuris yra didysis pagalbininkas mokant ir konsultuojant
kolegas ne tik mūsų gimnazijoje, bet ir visoje Lietuvoje. Projekto koordinatorė mūsų
gimnazijoje – Vitalija Ukrinienė.

Šių metų lapkričio 7-10 d. Neringos gimnazijos anglų k. mokytoja metodininkė Inga
Vainutienė dalyvavo projekto mokymuose tema „Learn Lab platformos konceptualūs
pagrindai ir praktinis naudojimas“ Norvegijoje, Oslo mieste.

Mokymams į Norvegiją buvo atrinktos tik kelios Lietuvos mokyklos iš Klaipėdos, Šiaulių,
Raseinių ir Vilniaus. Džiaugiamės, jog ir Neringos gimnazijos atstovė buvo tarp tų
laimingųjų.
Labai džiugu, kad Lietuvos mokslininkai, mokyklų, dalyvaujančių projekte, atstovai,  turėjo
galimybę gyvai susitikti su platformos kūrėjais, Norvegijos  mokytojais bei mokyklų
vadovais, diskutuoti apie mokymosi analitiką, dirbtinį intelektą mokykloje, šiuolaikinių
technologijų svarbą atskleidžiant kiekvieno vaiko galias, išmatuojant ne kiekybinius,  o
kokybinius (sunkiai pamatuojamus) mokymosi aspektus. Buvo aptarti labai svarbūs
pedagoginiai aspektai (giluminis, visuminis mokymas(is), kūrybiškumas,
bendradarbiavimas), kuriais pagrįsta Learn Lab platforma.
Šis mokymosi vizitas, bendravimas su kolegomis atskleidė, kaip svarbu nuosekliai siekti
giliai aptartų, pamatuotų pokyčių, kurie atvertų kelius į pažangą.

O svarbiausia, kad projektas naudingas mokiniams, nes ugdomos 21 a. reikalingos
kompetencijos, gaunamos nuolatinės ir aiškios mokinių  pažangos ataskaitos, skiriamas
dėmesys kiekvienam mokiniui – mokiniai gali mokytis savo tempu, pagal  pomėgius. Labai
tikimės, kad mokantis šiose platformose, gerės Neringos gimnazijos mokinių pasiekimai.

Parengė Inga Vainutienė

„Žodžio kelias“

„Žodžio kelias“
„Žodžio kelias“
„Žodžio kelias“
„Žodžio kelias“
„Žodžio kelias“ „Žodžio kelias“ „Žodžio kelias“ „Žodžio kelias“
Lapkričio 19 dienos labai ankstyvas rytas III g klasės gimnazistams Kajui Kartanovičiui ir Rokui Trainauskui prasidėjo ilga kelione iš Neringos į Anykščius, į respublikinį meninio skaitymo ir kūrybos festivalį „Žodžio kelias“, kuriame dalyvavo virš 50 skaitovų iš 15 Lietuvos miestų bei rajonų. Nugalėję profesionalios scenos jaudulį ir gausiai susirinkusių žiūrovų žvilgsnius vaikinai, įtaigiai skaitydami Vido Morkūno tekstus, privertė festivalio dalyvius suklusti ir pamąstyti apie tai, kas esame, ką darome, kur gyvenimo pradžia, kur pabaiga, ar žmogus pats renkasi savo likimą…
Po individualių pasirodymų ir kompozicijų turėjo puikią galimybę pasiklausyti aktoriaus, dainų autoriaus ir atlikėjo Andriaus Kaniavos charizmatiško koncerto.
Pabuvoti tarp tiek dalyvių, išgirsti kelias dešimtis skirtingų tekstų ir interpretacijų, raiškiai ir paveikiai skaityti vienam didelėje scenoje prieš daug klausytojų – neįkainojama patirtis.

Penktokų krikštynos

Penktokų krikštynos
Penktokų krikštynos
Penktokų krikštynos
Penktokų krikštynos Penktokų krikštynos Penktokų krikštynos

Šiandien Neringos gimnazijos kieme šventė „Penktokų krikštynos“. Mokiniai priėmė klasės vadovės N. Sadauskienės iššūkį – įrodyti, kad yra verti penktoko vardo. Šiek tiek jaudulio buvo visiems, tačiau po Tele-bim-bam karaoke dainos „Voras“, penktokai atsipalaidavo ir šelmiškai mėgavosi įvairiausių užduočių atlikimu. Pirmoji užduotis buvo savęs pristatymas – nustebinti save ir klasės draugus, pasidalinti savo atliktais gerais darbais šeimai, bendruomenei ar klasės draugams. Širdis džiaugiasi, kad penktokai suvokia kilnių darbų svarbą ir jų naudą. Interaktyvus Kahoot žaidimas „Penktoko iššūkis“ buvo netikėta staigmena. Dalykų mokytojai dar kartą kvietė pasitikrinti savo dalyko žinias, o klasės vadovės paruošti klausimai apie klasės ir gimnazijos gyvenimą: nuo klasės susitarimų iki tvarkos taisyklių, buvo sėkmingai įveikti. Vienas iš atsakingiausių akcentų buvo „Penktoko priesaika“, savo delno įspaudais įprasmino priesaikos žodžius ir tapo pilnaverčiais pagrindinio ugdymo moksleiviais. Klasės nominacijų, „krikšto“ pažymėjimų įteikimas su saldžiomis staigmenomis vainikavo penktokų krikštynas.

Sėkmės mokslo ir žinių pasaulyje, penktokai. Vėjo vėjo vėjo!

5 klasės vadovė Neringa Sadauskienė