„Nidos akmens amžiaus gyvenvietė“

received_922328535166883
received_1461670107510625
IMG_20210618_114131
received_520251516085191
received_198061675552555
received_922328535166883 received_1461670107510625 IMG_20210618_114131 received_520251516085191 received_198061675552555

Tikriausiai visi žinote legendą apie milžinę Neringą, kuri supylė smėlio juostą, romius žvejus saugančią nuo jūros pabaisos. Laikui bėgant pusiasalis pavadintas Kuršių Nerija. Bet ar įsivaizduojate šį unikalų kraštą akmens amžiaus laikotarpyje?  Neringos gimnazijos 5-II gimnazinės klasės mokiniai, padedami vyresniosios technologijų mokytojos Jolitos |Kundrotaitės ir vyresniosios istorijos mokytojos Vilmos Maksevičienės, pasitelkė savo vaizduotę ir laiko mašina pamėgino nusikelti į dūmais, ugnimi, žeme ir kailiu kvepiančius laikus, sukurdami maketą „Nidos akmens amžiaus gyvenvietė“, tokiu būdu prisidėdami prie „Archeologijos dienos Nidoje. Pajūrio akmens amžius“ vykstančio renginio birželio 18-20 d. Mokinių sukurtą maketą galėsite gyvai apžiūrėti Neringos istorijos muziejuje.

Birželio 14–oji – Gedulo ir vilties diena

Birželio 14–oji – Gedulo ir vilties diena
Birželio 14–oji – Gedulo ir vilties diena
Birželio 14–oji – Gedulo ir vilties diena
Birželio 14–oji – Gedulo ir vilties diena
Birželio 14–oji – Gedulo ir vilties diena
Birželio 14–oji – Gedulo ir vilties diena Birželio 14–oji – Gedulo ir vilties diena Birželio 14–oji – Gedulo ir vilties diena Birželio 14–oji – Gedulo ir vilties diena Birželio 14–oji – Gedulo ir vilties diena

Šiemet minime 80 metų nuo pirmųjų trėmimų 1941 metais, kai per vieną savaitę iš Lietuvos buvo ištremta apie 17 500 žmonių. Integruotos istorijos ir dailės pamokos metu 5 kl. mokiniai skatinti domėtis Lietuvos gyventojų trėmimų istorija, žinoti ją ir tuo pagerbti buvusius tremtinius ir lagerių vargus patyrusius žmones. Penktokai vieningai nutarė, kad šio pragaištingo istorinio etapo simbolis – traukinys, tiek išvežantis nekaltus gyventojus į Sibirą bei kitas atšiaurias vietoves, tiek pargabenantis išlikusius namo į išsvajotąją tėvynę.

Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas

Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas
Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas
Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas
Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas
Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas
Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas
Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas
Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas
Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas

Erasmus dienos 2021 nuotoliniu pakvietė 7 – 8 kl.  ir I-IV gimn. klasių moksleivius pakeliauti Neringos gimnazijos vykdytų ir dar įgyvendinamų tarptautinių Erasmus projektų kaleidoskopu. Pasak susitikimo iniciatorės, projektų vadovės/ anglų k. mokytojos N. Sadauskienės, buvo susirinkę tikrieji Erasmus vilkai. Tai IT mokytojas ekspertas N.Airošius,  anglų k. mokytoja metodininkė I. Vainutienė, kurie jau beveik dešimtmetį  keliauja kartu su jaunu žmogumi į plačiuosius horizontus, taip prisidėdami prie jų  neįkainojamos patirties  bagažo kaupimo.
Šį kartą moksleiviai pasidalino savo patirtimis kokias galimybes atveria dalyvavimas tarptautiniuose projektuose. Kokie Erasmus pėdsakai ir simboliai mūsų gimnazijoje? Į šį klausimą N. Sadauskienė kvietė atsakyti moksleivius. Drąsiai galime teigti, kad gimnazija – tarptautiška švietimo įstaiga, kurios kuriama žalioji aplinka, fontanas, šiltnamis, obelų alėja – įkvėpta projektų idėjos. Mokytojas N. Airošius pristatė ES žalios sutarties iki 2050 m. įgyvendinimo konceptą ir pasidžiaugė, kad gimnazijoje vykdomi projektai žengia tvarumo keliu.
Sėkmingo projektinių veiklų integravimo dėka į ugdymo procesą buvo pristatyti neseniai įgyvendinto eTwinning programos projektas „Reveal Folk Meteorology“ 7 – 8 ir I gimn. klasių moksleivių sukurti produktai. 8 kl. mokinys Tautvydas atstovavo gimnaziją baigiamajame projekto partnerių virtualiame susitikime, tad šį kartą pristatė savo įspūdžius ir sako „taip“ naujam patyrimui. Interaktyvus Kahoot žaidimas kvietė moksleivius pasitikrinti žinias ir sužinoti nauja apie įvykusio baigiamojo Erasmus projekto „A.P.P.S.A.S.A.P.“ virtualaus susitikimo
partnerių šalis.
Kodėl verta ryžtis dalyvauti?  Ieškoti minusų net nederėtų, nes buvusių ir esamų dalyvių teigimu, tai unikali patirtis ir nereikėtų išsigąsti galimų iššūkių. Nepaisant nepaprastos situacijos pasaulyje, vadovaujamės šūkiu „Aš stiprus su Erasmus plius“. Šie projektai finansuojami remiant Europos Komisijai pagal ,,Erasmus+“ KA2 Programą. Pranešimas atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame esančios informacijos pateikimą ir naudojimą.

Projektų vadovė Neringa Sadauskienė

„Sukurkime Lietuvos pasieniečiams talismaną!“

Screenshot_4
Screenshot_3
Screenshot_4 Screenshot_3
Neringos gimnazijos mokiniai 2021 m. pavasarį dalyvavo Valstybės sienos apsaugos tarnybos
organizuotame respublikiniame vaikų piešinių konkurse „Sukurkime Lietuvos pasieniečiams
talismaną!“.
Birželio 1 d., minint Tarptautinę vaikų gynimo dieną, Valstybės sienos apsaugos tarnybos
vertinimo komisija išrinko konkurso laureatus.
Neringos gimnazijos antrokė Elzė Urbonavičiūtė pradinėje (1–4 kl.) grupėje užėmė III prizinę vietą
ir šeštokei Aistei Jasiukaitytei pagrindinėje (5–8 kl.) grupėje skirta II prizinė vieta.
Sveikiname mokinius, pelniusius prizines vietas, bei mokytojus (2 klasės mokytoją Rasą Ulytę ir
dailės vyr.mokytoją Vilių Didžpetrį), ruošusius piešinių konkursui!
Neringos gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Vitalija Ukrinienė

Citatų dirbtuvės Neringos gimnazijoje

Citatų dirbtuvės Neringos gimnazijoje
Citatų dirbtuvės Neringos gimnazijoje
Citatų dirbtuvės Neringos gimnazijoje
Citatų dirbtuvės Neringos gimnazijoje
Citatų dirbtuvės Neringos gimnazijoje Citatų dirbtuvės Neringos gimnazijoje Citatų dirbtuvės Neringos gimnazijoje Citatų dirbtuvės Neringos gimnazijoje

Kaip balta spalva savyje talpina visas pasaulio spalvas, taip trumputėje frazėje gali tilpti visa Neringa!
Neringos muziejų muziejininkė-edukatorė Edita Anglickaitė-Beržinskienė, papasakojusi, kad Neringos muziejai įgyvendina tarptautinį projektą „Immanuelis Kantas ir Thomas Mannas – genius loci vietos dvasia“, kurio veiklų amplitudėje svarbiu atskaitos tašku yra vietos bendruomenė, jos narių ir supančios aplinkos abipusė sąveika, rengia kūrybinių dirbtuvių ciklą „KantoMANNija: istorinės asmenybės ir bendruomenė“, pasiūlė Neringos gimnazijai įsitraukti į vieną iš projekto veiklų. Pasiūlymas buvo priimtas, tad gegužės 25 d. II gimnazijos klasės mokiniai dalyvavo nuotolinėse „Neringos citatų dirbtuvėse“. Mokiniai išsiaiškino, kas yra citata, susipažino su koncentruotos minties raiškos įrankiais ir principais, kūrė trumpus, vaizdingus, įtaigius posakius apie Neringą. Dirbtuves vedė ir mokinių kūrybiškumą, pozityvų požiūrį į knygą, į skaitymą, į savojo krašto
pažinimą skatino kultūros edukatorės Inga Norkūnienė ir Lina Jaruševičiūtė. Citatų dirbtuvių vizualinį rezultatą, kuris labai nudžiugino posakius apie Neringą kūrusius mokinius, pateikė edukatorė Lina Jaruševičiūtė.

Lietuvių kalbos mokytoja metodininkė Vitalija Ukrinienė

Erasmus+ projektas “A.P.P.S. A.S.A.P.” jungė tiltus tiesiogiai iš Rumunijos

Erasmus+ projektas “A.P.P.S. A.S.A.P.” jungė tiltus tiesiogiai iš Rumunijos
Erasmus+ projektas “A.P.P.S. A.S.A.P.” jungė tiltus tiesiogiai iš Rumunijos
Erasmus+ projektas “A.P.P.S. A.S.A.P.” jungė tiltus tiesiogiai iš Rumunijos
Erasmus+ projektas “A.P.P.S. A.S.A.P.” jungė tiltus tiesiogiai iš Rumunijos Erasmus+ projektas “A.P.P.S. A.S.A.P.” jungė tiltus tiesiogiai iš Rumunijos Erasmus+ projektas “A.P.P.S. A.S.A.P.” jungė tiltus tiesiogiai iš Rumunijos

Neringos gimnazijos komanda gegužės 24 – 28 d. dalyvavo paskutiniame projekto virtualiame susitikime, kurį organizavo Rumunijos partneriai.
Mūsų moksleiviai – Monika, Pijus, Rapolas ir Tautvydas ruošėsi atsakingai, kūrybingai ir išmaniai atstovauti savo gimnazijai bei šaliai. Juos kuravo anglų k. mokytojos metodininkės N. Sadauskienė ir I. Vainutienė.

Virtualių susitikimų metu dalyviai keliavo po dar neregėtas Kroatijos, Italijos, Šiaurės Makedonijos, Lietuvos ir Rumunijos šalis ir sužinojo neįtikėtinų faktų apie jas. Ypatingas dėmesys buvo skirtas Rumunijos kultūriniam identitetui – virtualaus turo dėka apsilankėme Rumunijos lankytinuose objektuose, mokėmės partnerių kalbų pradžiamokslio. Po pristatymų vyko Kahoot iššūkis žinių patikrinimui ir prizams. Įvairūs užsiėmimai, naudojant išmaniąsias technologijas, buvo vykdomi pagal mobilumo veiklų planą, tačiau puikiai buvo integruotos aktualios temos, kaip „Mokymosi iššūkiai pandemijos metu“, „Langas į kitokią mokyklą“. Daugiašalės suburtos komandos sėkmingai darbavosi per Zoom platformą, tuo tarpu mokytojai aptarė aktualius projekto klausimus, bendradarbiavo su moksleiviais.
Paskutinės veiklų dienos rytas visus kvietė „brančui“. Vyko tiesioginės transliacijos iš partnerių mokyklų – buvo pristatomi tradiciniai patiekalai juos „degustuojant“. Mūsų moksleiviai ne tik išradingai pristatė šaltibarščius, cepelinus ir saldžius gardėsius iš namų aplinkos, bet ir pasidalino receptais – atgaiva karštai dienai.
Savaitė prabėgo nepastebimai, naujos pažintys ir patirtys, žinios ir kompetencijų patobulinimas, nauji atradimai ir, žinoma, puikiai praleistas laikas ne dvejus, o ištisus trejus metus jau artėja į pabaigą. Liko veiklų apibendrinimas ir ruošimasis artėjančiai Erasmus dienai.
Veiklų produktai projekto eTwinning puslapyje.
Video nuoroda apie projekto veiklas: https://www.youtube.com/watch?v=Ex2NbCVPt_E

Projekto koordinatorė Lietuvoje Neringa Sadauskienė

Š. m. gegužės 14 d. Neringos gimnazijos pradinių klasių mokiniams vyko edukacinis užsiėmimas su Neringos priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos darbuotojais. Ugniagesiai priminė mokiniams , kaip elgtis, kad būtų išvengta gaisro  ir ką daryti jam kilus.  Mokiniai ne tik susidomėję klausėsi pareigūnų pasakojimo, bet ir turėjo galimybę iš arčiau apžiūrėti ugniagesių gelbėtojų didelę mašiną, susipažinti su jos vidaus įranga, savo rankomis paliesti ugniagesių gelbėtojų darbe naudojamus įrankius. Edukacija buvo informatyvi ir naudinga mokiniams, jie pagilino savo žinias ir suprato, kaip svarbu būti atsargiems.

Šios edukacinės veiklos metu mokiniai ne tik įgijo žinių apie gaisrininkų profesiją, bet ir patyrė daug džiugių emocijų.

Prevencinė veikla su Neringos priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos darbuotojais

NUOTRAUKA 1
NUOTRAUKA 5
NUOTRAUKA 4
NUOTRAUKA 6
NUOTRAUKA 2
NUOTRAUKA 3
NUOTRAUKA 1 NUOTRAUKA 5 NUOTRAUKA 4 NUOTRAUKA 6 NUOTRAUKA 2 NUOTRAUKA 3

Kaleidoskopų dirbtuvėlės

Kaleidoskopų dirbtuvėlės
Kaleidoskopų dirbtuvėlės
Kaleidoskopų dirbtuvėlės
Kaleidoskopų dirbtuvėlės
Kaleidoskopų dirbtuvėlės
Kaleidoskopų dirbtuvėlės
Kaleidoskopų dirbtuvėlės
Kaleidoskopų dirbtuvėlės Kaleidoskopų dirbtuvėlės Kaleidoskopų dirbtuvėlės Kaleidoskopų dirbtuvėlės Kaleidoskopų dirbtuvėlės Kaleidoskopų dirbtuvėlės Kaleidoskopų dirbtuvėlės
Gegužės 27d. Su 3 klasės mokiniais turėjome išvyką į žvejo etnografinę sodybą, kurioje vyko kaleidoskopų dirbtuvėlės. Mokiniai nuostabiai praleido laiką stebint gamtą taip pat labai džiaugėsi pikniku lauke.

Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje

Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje
Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje
Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje
Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje
Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje
Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje
Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje
Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje
Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje
Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje
Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje Dailės egzaminas Neringos gimnazijoje

2021 m. gegužės 7 d. Neringos gimnazijoje vyko menų (dailės) mokyklinio brandos
egzamino paskutinysis etapas – kūrybinių darbų pristatymas. Egzaminą laikė dvi IV
gimnazijos klasės mokinės.
Ugnė Putrviuvytė nusprendė tekstilės dažais tapyti ant džinsinio švarkelio ir remiantis
japonų tautosakos pasaka „Tsuru no Ongaeshi“ (liet. Gervės malonės grąžinimas) sukūrė
nepaprasto grožio kūrinį. Baltam džinsiniam švarkeliui suteiktas išskirtinis stilius.
Augustė Bagdonaitė, pasirinkusi vieną iš lanksčiausių ir seniausių meno formų –
tapybą, siekė net kelių tikslų: realizuoti savo idėją, atskleisti meno grožį bei skatinti skaityti,
domėtis literatūra. Mokinei labiausiai patinkančių knygų (A. Baranausko „Anykščių šilelis“,
O.Vaildo „Doriano Grėjaus portretas“, V. Mykolaičio Putino „Altorių šešėly“ ir B. Sruogos
„Dievų miškas“) simboliai, idėjos itin kruopščiai ir meistriškai nugulė ant drobės.
Visą kūrybinio proceso kelią IV gimnazijos klasės mokines lydėjo, įkvėpė,
profesionalius patarimus teikė menų (dailės) mokyklinio brandos egzamino darbo vadovė
dailės vyr. mokytoja Jolita Kundrotaitė. Pagalbą mokinėms taip pat teikė kostiumo dizaino
subtilybes puikia išmananti dizaino mokytoja Asta Žukauskienė.
Džiaugiamės ir didžiuojamės, kad Neringos gimnazijoje mokosi gabūs ir talentingi
mokiniai, o jiems padeda profesionalūs mokytojai.

„Trečiokai kalba apie knygas“

186488229_963639431072745_8512200880177585328_n
186489860_915999992520368_3254708169141499848_n
186501707_841408656473212_8413323189909582076_n
186535827_320414479463037_4657376631338207832_n
186520648_1860849657405149_7222370806295509831_n
186488229_963639431072745_8512200880177585328_n 186489860_915999992520368_3254708169141499848_n 186501707_841408656473212_8413323189909582076_n 186535827_320414479463037_4657376631338207832_n 186520648_1860849657405149_7222370806295509831_n

Renginio tikslas: Žadinti mokinių norą skaityti, parodyti, kad skaitymas gali būti įdomi ir smagi
veikla, skatinti dalijimąsi informacija ir bendradarbiavimą tarpusavyje. Drąsinti mokinius mokytis
vieniems iš kitų.

Uždaviniai kuriuos įgyvendinome:

  • mokiniai prisiminė ir pasitikrino savo žinias apie pasakas
    ir jų veikėjus protmūšyje „Man patinka pasakos“ (Kahoot);
  • pristatė savo mėgstamiausią knygą ir „bandys ją parduoti“ klasės draugams bei balsavo ir
    išrinko klasei labiausiai patikusį knygos pristatymą/knygą;
  • remdamiesi išklausytais pristatymais, susidarė bent 5 labiausiai patikusių skaitytinų knygų
    sąrašą vasarai;
  • pasirinkta dailės technika vizualiai pateikė savo mėgstamiausią knygos veikėją, o kiti
    mokiniai mėgino jį atspėti.
  • refleksijos metu naudodami nebaigtų sakinių metodą, mokiniai užklijavo savo atsakymus šio
    renginio „Atsiliepimų knygoje“.