Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje.

Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje.
Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje.
Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje.
Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje.
Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje.
Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje.
Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje.
Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje.
Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje.
Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje.
Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje.
Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje.
Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje.
Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje.
Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje.
Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje.
Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje. Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje. Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje. Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje. Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje. Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje. Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje. Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje. Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje. Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje. Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje. Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje. Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje. Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje. Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje. Geografijos – chemijos integruota pamoka netradicinėje aplinkoje.

Antradienį rugsėjo 28 d. mes vykome į Aukštumalos pelkę ir Rusnės salą, kurią organizavo geografijos mokytoja Rita Raugienė ir chemijos mokytoja Jūratė Ruzveltienė. Atvykę į Pamario kraštą, norėjome pamatyti unikalią Nemuno deltą su pagrindinėmis atšakomis – Atmata ir Skirvyte – bei jų apsuptą Rusnės salą, Aukštumalos aukštapelkę ir jos gamtą.

Visų pirma vykome į Nemuno deltos regioninio parko lankytojų centrą, ten mums  papasakojo ir parodė Nemunos upės išsišakojimus, augalus, paukščius, buvusius pelkinius kaimus.  Vėliau visi statėme puzlę, kuri vadinama ‘’lietuviškąja Venecija’’- Mingės kaimas. Pastatę puzlę galėjome stebėti Nemuno deltą iš paukščio skrydžio, bei klausytis paukščių garsus. Vėliau išėjome susipažinti su Rusnės miesteliu, nuėjome ant kabančio tilto, vadinamo beždžionių tiltu, buvome prie Europos sienos su  Rusija, kuri eina Skirvytės upe. Paskui važiavome į Aukštumalos pelkę, ten su chemijos mokytoja Jūrate Ruzveltiene matavome pelkės vandens rūgštingumą. Geografijos ir chemijos pamoka kitaip buvo ne tik įdomi, bet ir smagi.

 I gimnazijos klasės mokinė Liepa Mizgirytė.

 

Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘

Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘
Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘
Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘
Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘
Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘
Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘
Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘
Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘
Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘
Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘
Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘
Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘
Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘
Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘
Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘ Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘ Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘ Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘ Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘ Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘ Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘ Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘ Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘ Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘ Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘ Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘ Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘ Kelionė į ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parką‘‘

Rugsėjo 14 dieną 6-tos klasės mokiniai turėjo geografijos, matematikos, lietuvių kalbos ir fizinio ugdymo pamoką netradicinėje aplinkoje, Plungės rajone ,,Energetinių labirintų ir Geometrinių figūrų parke‘‘. Šią pamoką organizavo geografijos-fizinio ugdymo mokytoja Rita Raugienė, kartu vyko matematikos mokytojas Laimonas Meška ir mokytojos padėjėja Ieva Grigalionienė. Adrijos Baranauskaitės 6 klasės mokinės įspūdžiai. Kelionė autobuse buvo labai linksma. Visi kalbėjosi, žaidė ir tiesiog mėgavosi kelione. Atvykę mes išvydome neapsakomai gražią gamtą, įdomius ir gražius labirintus bei kitas pramogas, tokias kaip batutai, dideli šachmatai ir šaškės, supynės, pulo stalas, mini labirintas, laipynės ir hamakai, kupolai. Svarbiausia pramoga buvo labirintai, jų buvo visokių, vidinės pusiausvyros, norų, vidinio aš, penkių elementų, meilės ir draugystės. Labirintai buvo gana dideli, vienas jų siekė 1,7 km, taigi, kad juos išvaikščioti reikia daug kantrybės. Taip pat turėjome atlikti mokytojų paskirtas užduotis. Po labirintų mes nuvykome į Siberijos apžvalgos bokštą ir Siberijos pelkę. Vėliau nuvykome į piceriją, joje mes skaniai pavalgę išvykome su autobusu atgal į Nidą. Kelionė buvo pilna nuotykių ir paliko labai gerą įspūdį.

Pirmasis DofE Bronzos ženkliukas Neringos gimnazijoje

Pirmasis DofE Bronzos ženkliukas Neringos gimnazijoje
Pirmasis DofE Bronzos ženkliukas Neringos gimnazijoje
Pirmasis DofE Bronzos ženkliukas Neringos gimnazijoje
Pirmasis DofE Bronzos ženkliukas Neringos gimnazijoje Pirmasis DofE Bronzos ženkliukas Neringos gimnazijoje Pirmasis DofE Bronzos ženkliukas Neringos gimnazijoje

Sveikiname Tautvydą Streckį! Jaunuolis pelnė bronzos ženkliuką po beveik visų mokslo metų ir vasaros atostogų sąskaitos triūso. Apdovanojimas įteiktas įspūdingoje DofE ceremonijoje Vilniaus Botanikos sode. Tarptautinė programa mūsų gimnazijoje vykdoma nuo 2018 m., tačiau Tautvydas buvo pirmasis, kuris nepabūgo iššūkių ir sėkmingai įveikė pirmąjį lygį.
Tautvydą, išsikeliant tikslus, konsultavo ir jo veiklas vertino gimnazijos mokytojai ir specialistai. Įgūdžių dalies tikslas buvo mokytis prancūzų kalbos (mok. I. Vainutienė), smagu, kad pradžiamokslio pagrindai, siekiant aukštesnių kalbinių įgūdžių, pasiekti su kaupu. Aktyviai veiklai užsibrėžė didinti atsispaudimų skaičių per tam tikrą laiką ir jam pavyko ( mok. V. Kriukovas). Savanorystės patirties įgijo padedant Neringos miesto senjorui buities darbuose, skiriant laiko jaukiems pašnekesiams apie gyvenimą, aktualijas (soc. pedagogė I. Sadonytė).
Bandomajam ir kvalifikaciniam žygiams įgyvendinti, mūsų gimnazijos DofE žygio vadovė R.Raugienė bendradarbiavo su Gargždų Vaikų ir Jaunimo Laisvalaikio Centro DofE žygio vadovu E. Bukausku, kuris mielai priėmė Tautvydą į savo komandą. Jei bandomojo žygio metu buvo labai linksma, kvalifikacinio, lemiamo, žygio metu nueiti 50 km vykdant tiriamąją veiklą, renkant šiukšles, atliekant tam tikrus skaičiavimus, paruošiant stovyklavietę, be suaugusių pagalbos ir jokių išmaniųjų telefonų, pasak Tautvydo, buvo sunku, bet atslūgus emocijoms – šaunu. Pasak kvalifikacinio žygio vertintojos, Tautvydas pasižymėjo atsakingumu, originaliu sprendimu kuriant stovyklavietę ir komandinės dvasios kūrimu.

Džiaugiamės ir didžiuojamės Tautvydu. Tik į priekį!

Daugiau informacijos apie DofE programą: https://www.dofe.lt

DofE vadovė Neringa Sadauskienė

unnamed (3)

„Nidos akmens amžiaus gyvenvietė“

received_922328535166883
received_1461670107510625
IMG_20210618_114131
received_520251516085191
received_198061675552555
received_922328535166883 received_1461670107510625 IMG_20210618_114131 received_520251516085191 received_198061675552555

Tikriausiai visi žinote legendą apie milžinę Neringą, kuri supylė smėlio juostą, romius žvejus saugančią nuo jūros pabaisos. Laikui bėgant pusiasalis pavadintas Kuršių Nerija. Bet ar įsivaizduojate šį unikalų kraštą akmens amžiaus laikotarpyje?  Neringos gimnazijos 5-II gimnazinės klasės mokiniai, padedami vyresniosios technologijų mokytojos Jolitos |Kundrotaitės ir vyresniosios istorijos mokytojos Vilmos Maksevičienės, pasitelkė savo vaizduotę ir laiko mašina pamėgino nusikelti į dūmais, ugnimi, žeme ir kailiu kvepiančius laikus, sukurdami maketą „Nidos akmens amžiaus gyvenvietė“, tokiu būdu prisidėdami prie „Archeologijos dienos Nidoje. Pajūrio akmens amžius“ vykstančio renginio birželio 18-20 d. Mokinių sukurtą maketą galėsite gyvai apžiūrėti Neringos istorijos muziejuje.

Birželio 14–oji – Gedulo ir vilties diena

Birželio 14–oji – Gedulo ir vilties diena
Birželio 14–oji – Gedulo ir vilties diena
Birželio 14–oji – Gedulo ir vilties diena
Birželio 14–oji – Gedulo ir vilties diena
Birželio 14–oji – Gedulo ir vilties diena
Birželio 14–oji – Gedulo ir vilties diena Birželio 14–oji – Gedulo ir vilties diena Birželio 14–oji – Gedulo ir vilties diena Birželio 14–oji – Gedulo ir vilties diena Birželio 14–oji – Gedulo ir vilties diena

Šiemet minime 80 metų nuo pirmųjų trėmimų 1941 metais, kai per vieną savaitę iš Lietuvos buvo ištremta apie 17 500 žmonių. Integruotos istorijos ir dailės pamokos metu 5 kl. mokiniai skatinti domėtis Lietuvos gyventojų trėmimų istorija, žinoti ją ir tuo pagerbti buvusius tremtinius ir lagerių vargus patyrusius žmones. Penktokai vieningai nutarė, kad šio pragaištingo istorinio etapo simbolis – traukinys, tiek išvežantis nekaltus gyventojus į Sibirą bei kitas atšiaurias vietoves, tiek pargabenantis išlikusius namo į išsvajotąją tėvynę.

Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas

Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas
Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas
Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas
Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas
Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas
Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas
Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas
Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas
Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas Erasmus dienos 2021 kaleidoskopas

Erasmus dienos 2021 nuotoliniu pakvietė 7 – 8 kl.  ir I-IV gimn. klasių moksleivius pakeliauti Neringos gimnazijos vykdytų ir dar įgyvendinamų tarptautinių Erasmus projektų kaleidoskopu. Pasak susitikimo iniciatorės, projektų vadovės/ anglų k. mokytojos N. Sadauskienės, buvo susirinkę tikrieji Erasmus vilkai. Tai IT mokytojas ekspertas N.Airošius,  anglų k. mokytoja metodininkė I. Vainutienė, kurie jau beveik dešimtmetį  keliauja kartu su jaunu žmogumi į plačiuosius horizontus, taip prisidėdami prie jų  neįkainojamos patirties  bagažo kaupimo.
Šį kartą moksleiviai pasidalino savo patirtimis kokias galimybes atveria dalyvavimas tarptautiniuose projektuose. Kokie Erasmus pėdsakai ir simboliai mūsų gimnazijoje? Į šį klausimą N. Sadauskienė kvietė atsakyti moksleivius. Drąsiai galime teigti, kad gimnazija – tarptautiška švietimo įstaiga, kurios kuriama žalioji aplinka, fontanas, šiltnamis, obelų alėja – įkvėpta projektų idėjos. Mokytojas N. Airošius pristatė ES žalios sutarties iki 2050 m. įgyvendinimo konceptą ir pasidžiaugė, kad gimnazijoje vykdomi projektai žengia tvarumo keliu.
Sėkmingo projektinių veiklų integravimo dėka į ugdymo procesą buvo pristatyti neseniai įgyvendinto eTwinning programos projektas „Reveal Folk Meteorology“ 7 – 8 ir I gimn. klasių moksleivių sukurti produktai. 8 kl. mokinys Tautvydas atstovavo gimnaziją baigiamajame projekto partnerių virtualiame susitikime, tad šį kartą pristatė savo įspūdžius ir sako „taip“ naujam patyrimui. Interaktyvus Kahoot žaidimas kvietė moksleivius pasitikrinti žinias ir sužinoti nauja apie įvykusio baigiamojo Erasmus projekto „A.P.P.S.A.S.A.P.“ virtualaus susitikimo
partnerių šalis.
Kodėl verta ryžtis dalyvauti?  Ieškoti minusų net nederėtų, nes buvusių ir esamų dalyvių teigimu, tai unikali patirtis ir nereikėtų išsigąsti galimų iššūkių. Nepaisant nepaprastos situacijos pasaulyje, vadovaujamės šūkiu „Aš stiprus su Erasmus plius“. Šie projektai finansuojami remiant Europos Komisijai pagal ,,Erasmus+“ KA2 Programą. Pranešimas atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame esančios informacijos pateikimą ir naudojimą.

Projektų vadovė Neringa Sadauskienė

„Sukurkime Lietuvos pasieniečiams talismaną!“

Screenshot_4
Screenshot_3
Screenshot_4 Screenshot_3
Neringos gimnazijos mokiniai 2021 m. pavasarį dalyvavo Valstybės sienos apsaugos tarnybos
organizuotame respublikiniame vaikų piešinių konkurse „Sukurkime Lietuvos pasieniečiams
talismaną!“.
Birželio 1 d., minint Tarptautinę vaikų gynimo dieną, Valstybės sienos apsaugos tarnybos
vertinimo komisija išrinko konkurso laureatus.
Neringos gimnazijos antrokė Elzė Urbonavičiūtė pradinėje (1–4 kl.) grupėje užėmė III prizinę vietą
ir šeštokei Aistei Jasiukaitytei pagrindinėje (5–8 kl.) grupėje skirta II prizinė vieta.
Sveikiname mokinius, pelniusius prizines vietas, bei mokytojus (2 klasės mokytoją Rasą Ulytę ir
dailės vyr.mokytoją Vilių Didžpetrį), ruošusius piešinių konkursui!
Neringos gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Vitalija Ukrinienė

Citatų dirbtuvės Neringos gimnazijoje

Citatų dirbtuvės Neringos gimnazijoje
Citatų dirbtuvės Neringos gimnazijoje
Citatų dirbtuvės Neringos gimnazijoje
Citatų dirbtuvės Neringos gimnazijoje
Citatų dirbtuvės Neringos gimnazijoje Citatų dirbtuvės Neringos gimnazijoje Citatų dirbtuvės Neringos gimnazijoje Citatų dirbtuvės Neringos gimnazijoje

Kaip balta spalva savyje talpina visas pasaulio spalvas, taip trumputėje frazėje gali tilpti visa Neringa!
Neringos muziejų muziejininkė-edukatorė Edita Anglickaitė-Beržinskienė, papasakojusi, kad Neringos muziejai įgyvendina tarptautinį projektą „Immanuelis Kantas ir Thomas Mannas – genius loci vietos dvasia“, kurio veiklų amplitudėje svarbiu atskaitos tašku yra vietos bendruomenė, jos narių ir supančios aplinkos abipusė sąveika, rengia kūrybinių dirbtuvių ciklą „KantoMANNija: istorinės asmenybės ir bendruomenė“, pasiūlė Neringos gimnazijai įsitraukti į vieną iš projekto veiklų. Pasiūlymas buvo priimtas, tad gegužės 25 d. II gimnazijos klasės mokiniai dalyvavo nuotolinėse „Neringos citatų dirbtuvėse“. Mokiniai išsiaiškino, kas yra citata, susipažino su koncentruotos minties raiškos įrankiais ir principais, kūrė trumpus, vaizdingus, įtaigius posakius apie Neringą. Dirbtuves vedė ir mokinių kūrybiškumą, pozityvų požiūrį į knygą, į skaitymą, į savojo krašto
pažinimą skatino kultūros edukatorės Inga Norkūnienė ir Lina Jaruševičiūtė. Citatų dirbtuvių vizualinį rezultatą, kuris labai nudžiugino posakius apie Neringą kūrusius mokinius, pateikė edukatorė Lina Jaruševičiūtė.

Lietuvių kalbos mokytoja metodininkė Vitalija Ukrinienė

Erasmus+ projektas “A.P.P.S. A.S.A.P.” jungė tiltus tiesiogiai iš Rumunijos

Erasmus+ projektas “A.P.P.S. A.S.A.P.” jungė tiltus tiesiogiai iš Rumunijos
Erasmus+ projektas “A.P.P.S. A.S.A.P.” jungė tiltus tiesiogiai iš Rumunijos
Erasmus+ projektas “A.P.P.S. A.S.A.P.” jungė tiltus tiesiogiai iš Rumunijos
Erasmus+ projektas “A.P.P.S. A.S.A.P.” jungė tiltus tiesiogiai iš Rumunijos Erasmus+ projektas “A.P.P.S. A.S.A.P.” jungė tiltus tiesiogiai iš Rumunijos Erasmus+ projektas “A.P.P.S. A.S.A.P.” jungė tiltus tiesiogiai iš Rumunijos

Neringos gimnazijos komanda gegužės 24 – 28 d. dalyvavo paskutiniame projekto virtualiame susitikime, kurį organizavo Rumunijos partneriai.
Mūsų moksleiviai – Monika, Pijus, Rapolas ir Tautvydas ruošėsi atsakingai, kūrybingai ir išmaniai atstovauti savo gimnazijai bei šaliai. Juos kuravo anglų k. mokytojos metodininkės N. Sadauskienė ir I. Vainutienė.

Virtualių susitikimų metu dalyviai keliavo po dar neregėtas Kroatijos, Italijos, Šiaurės Makedonijos, Lietuvos ir Rumunijos šalis ir sužinojo neįtikėtinų faktų apie jas. Ypatingas dėmesys buvo skirtas Rumunijos kultūriniam identitetui – virtualaus turo dėka apsilankėme Rumunijos lankytinuose objektuose, mokėmės partnerių kalbų pradžiamokslio. Po pristatymų vyko Kahoot iššūkis žinių patikrinimui ir prizams. Įvairūs užsiėmimai, naudojant išmaniąsias technologijas, buvo vykdomi pagal mobilumo veiklų planą, tačiau puikiai buvo integruotos aktualios temos, kaip „Mokymosi iššūkiai pandemijos metu“, „Langas į kitokią mokyklą“. Daugiašalės suburtos komandos sėkmingai darbavosi per Zoom platformą, tuo tarpu mokytojai aptarė aktualius projekto klausimus, bendradarbiavo su moksleiviais.
Paskutinės veiklų dienos rytas visus kvietė „brančui“. Vyko tiesioginės transliacijos iš partnerių mokyklų – buvo pristatomi tradiciniai patiekalai juos „degustuojant“. Mūsų moksleiviai ne tik išradingai pristatė šaltibarščius, cepelinus ir saldžius gardėsius iš namų aplinkos, bet ir pasidalino receptais – atgaiva karštai dienai.
Savaitė prabėgo nepastebimai, naujos pažintys ir patirtys, žinios ir kompetencijų patobulinimas, nauji atradimai ir, žinoma, puikiai praleistas laikas ne dvejus, o ištisus trejus metus jau artėja į pabaigą. Liko veiklų apibendrinimas ir ruošimasis artėjančiai Erasmus dienai.
Veiklų produktai projekto eTwinning puslapyje.
Video nuoroda apie projekto veiklas: https://www.youtube.com/watch?v=Ex2NbCVPt_E

Projekto koordinatorė Lietuvoje Neringa Sadauskienė