Šventinė diena-1

Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“

Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“
Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“
Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“
Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“
Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“
Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“
Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“
Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“
Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“
Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“
Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“ Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“ Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“ Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“ Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“ Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“ Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“ Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“ Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“ Apie kalėdinių atvirukų konkursą „Kalėdos pasienyje“

Siekdami ugdyti mokinių teisinį sąmoningumą, skatinti vaikų pilietiškumą, mokinių, mokytojų, teisėsaugos, švietimo ir kultūros organizacijų bendradarbiavimą, gerinti Valstybės sienos apsaugos tarnybos įvaizdį bei vadovaudamiesi Neringos administracijos patvirtinta prevencine programa „Pasieniečių takas 2021“, VSAT Pagėgių pasienio rinktinė lapkričio – gruodžio mėn. kvietė Neringos gimnazijos 1-4 klasių mokinius dalyvauti piešinių-atvirukų konkurse „Kalėdos pasienyje“.

Mokiniai gana aktyviai piešė piešinius-atvirukus įsivaizduodami, kokia yra pasieniečio profesija ir jų veikla (tarnyba prie valstybės sienos, ginkluotė, technika, pasieniečių keturkojai pagalbininkai ir kt.) bei siekė labai atsakingą darbą dirbančius pareigūnus pasveikinti šv. Kalėdų proga.

Valstybės sienos apsaugos tarnybos Pagėgių pasienio rinktinės organizuojamo piešinių-atvirukų konkurso nugalėtojai:

1 klasių kategorijoje skirta I vieta – Žygiui Beržiniui
II vieta – Tumui Kisarauskui
3 klasių kategorijoje skirta I vieta – Urtei Kriukovei

4 klasių kategorijoje skirta I vieta – Sandrai Rusteikytei
II vieta – Emai Janulaitytei
III vieta – Emai Raudytei.

Visi konkurse dalyvavę mokiniai buvo apdovanoti padėkos raštais, laureatams skirti diplomai bei vertingos dovanos, mokinius konkursui paruošusioms mokytojoms (R. Kubiliutė, A. Jankauskaitė, R. Drabulytė) pasieniečiai taip pat nuoširdžiai padėkojo.

Neringos gimnazijos bendruomenė džiaugiasi galėdama bendradarbiauti su VSAT Pagėgių pasienio rinktine.

Neringos gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Vitalija Ukrinienė

Sugrįžę po kosmo misijos

Sugrįžę po kosmo misijos
Sugrįžę po kosmo misijos
Sugrįžę po kosmo misijos
Sugrįžę po kosmo misijos
Sugrįžę po kosmo misijos
Sugrįžę po kosmo misijos
Sugrįžę po kosmo misijos
Sugrįžę po kosmo misijos Sugrįžę po kosmo misijos Sugrįžę po kosmo misijos Sugrįžę po kosmo misijos Sugrįžę po kosmo misijos Sugrįžę po kosmo misijos Sugrįžę po kosmo misijos
Žiemos švenčių apsupty, 5 – 6 klasių moksleiviai leidosi į kosmo misiją Neringos gimnazijos aktų salėje, kurios vedliai buvo Švenčių Laboratorijos komanda.
Mokiniai susipažino su saulės sistemos planetomis, atliko įvairiausius cheminius ir fizikinius eksperimentus. Pasižadėjimas nedaryti eksperimentų iki 18 metų, įprasminti priesaika.
Dėkojame, gerb. Tėvų komiteto pirmininkei ir 5 kl. tėvų aktyvo narei Z. Markevičienei už Kalėdinę dovaną vaikams patirti kosmines emocijas, galimybę praplėsti savo žinių akiratį.

,,Dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą lietuvoje“

,,Dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą lietuvoje“
,,Dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą lietuvoje“
,,Dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą lietuvoje“
,,Dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą lietuvoje“
,,Dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą lietuvoje“
,,Dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą lietuvoje“ ,,Dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą lietuvoje“ ,,Dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą lietuvoje“ ,,Dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą lietuvoje“ ,,Dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą lietuvoje“

Vykdančioji institucija: Klaipėdos universitetas.
Projekto partneris: VšĮ “Mokyklų tobulinimo centras”.
Projektą finansuoja Europos Sąjunga (projekto Nr. S-DNR-20-4) pagal dotacijos sutartį su
Lietuvos mokslo taryba (LMTLT)
Projekto tikslas: sukurti mokymosi analitikos plėtojimo scenarijus, pagrįstus kompleksiniu
veiklos tyrimu siekiant modernizuoti bendrąjį ugdymą Lietuvoje pasitelkus dirbtinį intelektą.
Dalyvauja 11 Lietuvos mokyklų: iš jų 2 mokyklos iš Vilniaus, 6  – Klaipėdos m-klos, 2  –
Šiaulių ir Neringos.
Projekto tikslas: sukurti mokymosi analitikos plėtojimo scenarijus, pagrįstus kompleksiniu
veiklos tyrimu (action research), siekiant modernizuoti bendrąjį ugdymą Lietuvoje pasitelkus
dirbtinį intelektą LearnLab (https://learnlab.net/).
Projekto metu išbandomos dvi mokymosi analitikos funkciją turinčios inovatyvios
Norvegijoje sukurtos skaitmeninės platformos – Eduten (dirbtiniu intelektu paremta ir
sužaidybinta suomių matematikos praktikų platforma 6-15 m. mokiniams)
ir LearnLab (mokymosi analitika paremta ir mokinių kūrybiškumą skatinanti platforma).
Projekto mokyklose etapai: 1. Mokyklų turimos duomenų analitikos ir mokymosi analitikos
patirties analizė; pasirengimas dirbti su Learn Lab ir Eduten platformomis. 2. Mokytojų /
mokyklų patirčių renkant bei analizuojant duomenis, priimant ugdymui aktualius sprendimus
stebėsena ir analizė. 3. Mokymosi analitikos plėtros sprendimų paieška kūrybinėje ir
tiriamojoje veikloje.
Šiame projekte mūsų mokytojai aktyviai dalyvauja jau nuo rugsėjo mėn., bei kiekvieną
trečiadienį, jungdamiesi į nuotolines kūrybines dirbtuves kartu su kitais Lietuvos mokyklos
mokytojais, tyrėjais, bei ekspertais mokosi dirbti su šiomis mokymo platformomis. Dalyvauja
mūsų gimnazijos 4 ir 5 klasių mokiniai su mokytojais: Neringa Sadauskiene ir Inga
Vainutiene (anglų k.), Rūta Drabulyte (pradinių kl.), Laimonu Meška (matematika) ir IT
ekspertu – Norbertu Airošiumi, kuris yra didysis pagalbininkas mokant ir konsultuojant
kolegas ne tik mūsų gimnazijoje, bet ir visoje Lietuvoje. Projekto koordinatorė mūsų
gimnazijoje – Vitalija Ukrinienė.

Šių metų lapkričio 7-10 d. Neringos gimnazijos anglų k. mokytoja metodininkė Inga
Vainutienė dalyvavo projekto mokymuose tema „Learn Lab platformos konceptualūs
pagrindai ir praktinis naudojimas“ Norvegijoje, Oslo mieste.

Mokymams į Norvegiją buvo atrinktos tik kelios Lietuvos mokyklos iš Klaipėdos, Šiaulių,
Raseinių ir Vilniaus. Džiaugiamės, jog ir Neringos gimnazijos atstovė buvo tarp tų
laimingųjų.
Labai džiugu, kad Lietuvos mokslininkai, mokyklų, dalyvaujančių projekte, atstovai,  turėjo
galimybę gyvai susitikti su platformos kūrėjais, Norvegijos  mokytojais bei mokyklų
vadovais, diskutuoti apie mokymosi analitiką, dirbtinį intelektą mokykloje, šiuolaikinių
technologijų svarbą atskleidžiant kiekvieno vaiko galias, išmatuojant ne kiekybinius,  o
kokybinius (sunkiai pamatuojamus) mokymosi aspektus. Buvo aptarti labai svarbūs
pedagoginiai aspektai (giluminis, visuminis mokymas(is), kūrybiškumas,
bendradarbiavimas), kuriais pagrįsta Learn Lab platforma.
Šis mokymosi vizitas, bendravimas su kolegomis atskleidė, kaip svarbu nuosekliai siekti
giliai aptartų, pamatuotų pokyčių, kurie atvertų kelius į pažangą.

O svarbiausia, kad projektas naudingas mokiniams, nes ugdomos 21 a. reikalingos
kompetencijos, gaunamos nuolatinės ir aiškios mokinių  pažangos ataskaitos, skiriamas
dėmesys kiekvienam mokiniui – mokiniai gali mokytis savo tempu, pagal  pomėgius. Labai
tikimės, kad mokantis šiose platformose, gerės Neringos gimnazijos mokinių pasiekimai.

Parengė Inga Vainutienė

„Žodžio kelias“

„Žodžio kelias“
„Žodžio kelias“
„Žodžio kelias“
„Žodžio kelias“
„Žodžio kelias“ „Žodžio kelias“ „Žodžio kelias“ „Žodžio kelias“
Lapkričio 19 dienos labai ankstyvas rytas III g klasės gimnazistams Kajui Kartanovičiui ir Rokui Trainauskui prasidėjo ilga kelione iš Neringos į Anykščius, į respublikinį meninio skaitymo ir kūrybos festivalį „Žodžio kelias“, kuriame dalyvavo virš 50 skaitovų iš 15 Lietuvos miestų bei rajonų. Nugalėję profesionalios scenos jaudulį ir gausiai susirinkusių žiūrovų žvilgsnius vaikinai, įtaigiai skaitydami Vido Morkūno tekstus, privertė festivalio dalyvius suklusti ir pamąstyti apie tai, kas esame, ką darome, kur gyvenimo pradžia, kur pabaiga, ar žmogus pats renkasi savo likimą…
Po individualių pasirodymų ir kompozicijų turėjo puikią galimybę pasiklausyti aktoriaus, dainų autoriaus ir atlikėjo Andriaus Kaniavos charizmatiško koncerto.
Pabuvoti tarp tiek dalyvių, išgirsti kelias dešimtis skirtingų tekstų ir interpretacijų, raiškiai ir paveikiai skaityti vienam didelėje scenoje prieš daug klausytojų – neįkainojama patirtis.

Penktokų krikštynos

Penktokų krikštynos
Penktokų krikštynos
Penktokų krikštynos
Penktokų krikštynos Penktokų krikštynos Penktokų krikštynos

Šiandien Neringos gimnazijos kieme šventė „Penktokų krikštynos“. Mokiniai priėmė klasės vadovės N. Sadauskienės iššūkį – įrodyti, kad yra verti penktoko vardo. Šiek tiek jaudulio buvo visiems, tačiau po Tele-bim-bam karaoke dainos „Voras“, penktokai atsipalaidavo ir šelmiškai mėgavosi įvairiausių užduočių atlikimu. Pirmoji užduotis buvo savęs pristatymas – nustebinti save ir klasės draugus, pasidalinti savo atliktais gerais darbais šeimai, bendruomenei ar klasės draugams. Širdis džiaugiasi, kad penktokai suvokia kilnių darbų svarbą ir jų naudą. Interaktyvus Kahoot žaidimas „Penktoko iššūkis“ buvo netikėta staigmena. Dalykų mokytojai dar kartą kvietė pasitikrinti savo dalyko žinias, o klasės vadovės paruošti klausimai apie klasės ir gimnazijos gyvenimą: nuo klasės susitarimų iki tvarkos taisyklių, buvo sėkmingai įveikti. Vienas iš atsakingiausių akcentų buvo „Penktoko priesaika“, savo delno įspaudais įprasmino priesaikos žodžius ir tapo pilnaverčiais pagrindinio ugdymo moksleiviais. Klasės nominacijų, „krikšto“ pažymėjimų įteikimas su saldžiomis staigmenomis vainikavo penktokų krikštynas.

Sėkmės mokslo ir žinių pasaulyje, penktokai. Vėjo vėjo vėjo!

5 klasės vadovė Neringa Sadauskienė

Varnų gaudytojai

Varnų gaudytojai
Varnų gaudytojai
Varnų gaudytojai
Varnų gaudytojai
Varnų gaudytojai
Varnų gaudytojai
Varnų gaudytojai
Varnų gaudytojai
Varnų gaudytojai
Varnų gaudytojai
Varnų gaudytojai
Varnų gaudytojai
Varnų gaudytojai Varnų gaudytojai Varnų gaudytojai Varnų gaudytojai Varnų gaudytojai Varnų gaudytojai Varnų gaudytojai Varnų gaudytojai Varnų gaudytojai Varnų gaudytojai Varnų gaudytojai Varnų gaudytojai

III gimnazijos klasės Monikos Kretulytės etikos projektas „Kuršininkų vištelės“ skirtas Neringos 60 jubiliejui ( etikos mokytoja Audronė Buržinskienė).

,,Helovino šaunuolynas’’

,,Helovino šaunuolynas’’
,,Helovino šaunuolynas’’
,,Helovino šaunuolynas’’
,,Helovino šaunuolynas’’
,,Helovino šaunuolynas’’
,,Helovino šaunuolynas’’
,,Helovino šaunuolynas’’
,,Helovino šaunuolynas’’
,,Helovino šaunuolynas’’
,,Helovino šaunuolynas’’
,,Helovino šaunuolynas’’
,,Helovino šaunuolynas’’ ,,Helovino šaunuolynas’’ ,,Helovino šaunuolynas’’ ,,Helovino šaunuolynas’’ ,,Helovino šaunuolynas’’ ,,Helovino šaunuolynas’’ ,,Helovino šaunuolynas’’ ,,Helovino šaunuolynas’’ ,,Helovino šaunuolynas’’ ,,Helovino šaunuolynas’’ ,,Helovino šaunuolynas’’

Neringos gimnazijos trečiokai atostogas pasitiko kiek netikėtai ir smagiai.

Mokykloje vyko Helovino vakarėlis, kurio metu mokiniai įsikūnijo į pačius baisiausius ir mieliausius personažus.‍♀️

Klasę puošė įvairios dekoracijos. Ant mokyklos durų skraidė vaiduokliai, klasėje ropojo vorai, skeletai☠️. Pamokos vyko įprastu laiku, buvo integruota Helovino tema.

Mokiniai buvo susiskirstę į komandas, kur atliko užduotis. Dienos pabaigoje buvo žiūrimas pats geriausias Helovino filmas „Fokus pokus“. Diena praėjo linksmai!

Mokiniams ši šventė suteikė daug džiaugsmo, dar labiau sustiprino tarpusavio santykius.

Screenshot_1

Erasmus projekto UMBRELLA mobilumas Rumunijoje

Erasmus projekto UMBRELLA mobilumas Rumunijoje
Erasmus projekto UMBRELLA mobilumas Rumunijoje
Erasmus projekto UMBRELLA mobilumas Rumunijoje
Erasmus projekto UMBRELLA mobilumas Rumunijoje
Erasmus projekto UMBRELLA mobilumas Rumunijoje
Erasmus projekto UMBRELLA mobilumas Rumunijoje
Erasmus projekto UMBRELLA mobilumas Rumunijoje
Erasmus projekto UMBRELLA mobilumas Rumunijoje Erasmus projekto UMBRELLA mobilumas Rumunijoje Erasmus projekto UMBRELLA mobilumas Rumunijoje Erasmus projekto UMBRELLA mobilumas Rumunijoje Erasmus projekto UMBRELLA mobilumas Rumunijoje Erasmus projekto UMBRELLA mobilumas Rumunijoje Erasmus projekto UMBRELLA mobilumas Rumunijoje

2021 m. spalio 11 – 15 d. įvyko mokyklos mainų partnerystės projekto „UMBRELLA“ antrasis mobilumas Rumunijoje, kuriame dalyvavo penki Neringos gimnazijos III gimn. klasės mokiniai: Gabrielė, Monika, Augustė, Justas ir Pijus kartu su lydinčiomis mokytojomis Rita Raugiene ir Inga Vainutiene. Projektą „UMBRELLA“ iš viso sudaro 6 mainų šalys– Rumunija, Ispanija, Gran Kanarija, Portugalija, Kroatija bei Lietuva. Jis susijęs su meteorologija, todėl veiklos yra orientuotos į gamtos pažinimą bei praktinių įgūdžių formavimą.
Lietuvos komanda Neringą paliko ankstyvą spalio 10 d. sekmadienio rytą ir septintą valandą vakaro sėkmingai pasiekė Rumunijos mieste Breazoje esančią karo vidurinę mokyklą „Dimitri Cantemir“. Pirmosios dienos išvakarės buvo skirtos dalyvių susipažinimui, gyvenamosios vietos teritorijos aprodymui ir vakarienei, po kurios mokiniai galėjo įsikurti savo kambariuose, pailsėti po ilgos kelionės ir pasiruošti sekančios dienos veikloms.
Sekančią dieną (pirmadienį) iš ryto vyko atidarymo ceremonija – iškilmingas svečių priėmimas bei šalių pristatymai, kurių metu mokiniai vieni kitus supažindino su savo šalių kultūromis. Antrąją dienos dalį mokiniai vyko į įspūdingą kalnų masyvą – Karpatus. Pasivažinėjimas funikulieriumi ir lengvas pasivaikščiojimas snieguotose kalnų viršūnėse buvo įsimintiniausia dienos dalis. Po apsilankymo kalnuose mokiniai grįžo į mokyklą. Vakarienės metu visi turėjo galimybę apsikeisti savo šalių tradiciniais saldumynais.
Antradienį mokiniai iškart po pusryčių išsiruošė į kelionę į Rumunijos armijos kalnų batalioną, kuriame įgijo žinių apie įvairius išgyvenimo metodus gamtoje: skirtingus būdus užkurti laužą, jų paskirtį, svarbiausių žmogaus poreikių patenkinimą ekstremaliomis sąlygomis. Mokiniai visus pristatymo objektus pamatė ir įvertino praktiškai. Vėliau sekė mokymai laipioti dirbtinėmis uolomis, kur visi dalyviai galėjo išbandyti savo jėgas padedami instruktorių – bataliono kareivių. Po šių veiklų mokiniai važiavo į Brano pilį, geriau žinomą kaip Drakulos pilis. Ir taip įspūdingos pilies aplankymui teikė žavesio aplink rūke skendintys Rumunijos miškai ir kalnai. Mokiniai taip pat turėjo laisvo laiko pasivaikščioti po žemiau esantį miestelį. Devintą valandą dalyviai grįžo namo ir dalijosi kelionės įspūdžiais.
Trečiadienį mokiniai turėjo galimybę aplankyti Peles pilį, stovinčią gretimai esančiame Sinaia miestelyje. Dalyvius lydėjo gidas, visus plačiai supažindinęs su pilies istorija. Po ekskursijos sekė kelionė į Brasovą, kur
dalyviai papietavo ir galėjo kelias valandas paklaidžioti po miestelį. Penktąją dieną dalyviai vyko į Rumunijos sostinę – Bukareštą, ten aplankė Parlamento rūmus. Po vizito turėjo galimybę pasivaikščioti po karo istorijos muziejų, kuriame gidė smulkiai ir vaizdžiai papasakojo ir supažindino su Rumunijos karine praeitimi. Vėliau apsilankymui senojoje miesto dalyje sutrukdė lietingas oras, todėl mokiniai po laisvo laiko grįžo atgal į mokyklą.
Paskutiniąją veiklų dieną mokiniai praleido mokyklos teritorijoje, kur vyko įvairūs edukaciniai ir laisvalaikio užsiėmimai. Po pusryčių moksleiviai atliko užduotis, į kurias buvo integruotos geografijos ir informacinių technologijų žinios. Vyko skirtingų šalių komandų darbų pristatymai, kuriuose dalyviai pasakojo apie įvairius savo šalių gamtinius lankytinus objektus. Projekto oficialiąją dalį uždarė dalyvavimo sertifikatų mokiniams
įteikimas. Vėliau mokiniai užsiėmė sportine veikla – dalyvavo bėgime kartu su kitais karinės mokyklos mokiniais. Po kelių valandų poilsio mokiniai iškilmingai vakarieniavo kartu su mokytojais. Atsisveikinimo vakarą vainikavo jaukus koncertas, kurio metu mokiniai ir mokytojai linksminosi ir gerai leido laiką.
Lietuvos komanda Breazą paliko šeštadienio naktį. Nors ir grįžome namo pavargę, bet pilni įspūdžių, kurie, tikiu, dar ilgai išliks atminty, o kelionėje patobulintos anglų kalbos žinios, įgyti įgūdžiai ir skirtingų kultūrų
bei žmonių pažinimas praturtins mūsų patirtį.

Vaizdo įrašas: Erasmus+ UMBRELLA LTT in Romania (Lithuania)

Augustė, III gimnazijos klasės moksleivė